recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows åbner med forkert konto?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows åbner med forkert konto?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Windows åbner med forkert konto?
    Sendt: 07-April-2018 kl. 11:09
Her de sidste uger er Windows 10 åbnet op med en standardkonto, når jeg tænder min PC
Der kommer en besked om, at der ikke kunne logges på med min konto
Så skal jeg genstarte PC'en, i dag skulle jeg genstarte to gange for at den startede som den plejer
Hvad kan det være?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2018 kl. 11:02
Kan du logge ind her med din microsoft konto:

https://login.live.com/

Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2018 kl. 15:43
Ja
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2018 kl. 21:05
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Her de sidste uger er Windows 10 åbnet op med en standardkonto, når jeg tænder min PC
Der kommer en besked om, at der ikke kunne logges på med min konto
Så skal jeg genstarte PC'en, i dag skulle jeg genstarte to gange for at den startede som den plejer
Hvad kan det være?

Det er noget med opdateringer eller måske snarere opgraderinger, der ikke virker som de skal. Det er set før, ovre på Microsofts forum. Har ikke rigtigt fundet nogle brugbare løsninger, men der er mange, som døjer med det. Nogle gange finder de først ud af det, når de skal til at bruge deres billeder og/eller dokumenter - så mangler alt tilsyneladende.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu