recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ønskes: Stationær til gaming.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ønskes: Stationær til gaming.

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 20:00
vær meget opmærksom på at maskinen fra topdata er UDEN WINDOWS til den pris. 
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 20:15
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

vær meget opmærksom på at maskinen fra topdata er UDEN WINDOWS til den pris. 


De er begge uden Windows.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 20:31
Som skrevet i anden tråd for ikke så længe siden kan man købe lovlige win10 på ebay for under €10
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 21:52
Det er fint, men smider jeg 6500 for en pc vil jeg godt give 500 mere for at få en computer der er færdigkonfigureret.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 22:37
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Til gengæld ser det ud som om, at du får separat lydkort med Mm-vision.. Det undre mig en del, da bundkortet kan det samme. Eller så er det bare Mm-visions måde at skrive det på, hvilket jeg omvendt synes er noget makværk at skrive sådan, hvis det ikke er et separat lydkort.

Det er ikke separat lydkort. Det er det indbyggede lydkort i bundkortet de hentyder til. Jeg undrede mig også over deres formulering da jeg købte en PC hos dem.

Det er lidt grotesk, da de samtidig viser et ikon af et separat lydkort. 
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 22:39
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Det er fint, men smider jeg 6500 for en pc vil jeg godt give 500 mere for at få en computer der er færdigkonfigureret.


Klaus

Hvis det er en almindelig standard windows de smider i, så okay med mig. 
Men der er altså også noget lærerigt i at installere windows selv, synes jeg. Så derfor er jeg fortaler for at folk selv skal prøve det.
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2018 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Til gengæld ser det ud som om, at du får separat lydkort med Mm-vision.. Det undre mig en del, da bundkortet kan det samme. Eller så er det bare Mm-visions måde at skrive det på, hvilket jeg omvendt synes er noget makværk at skrive sådan, hvis det ikke er et separat lydkort.

Det er ikke separat lydkort. Det er det indbyggede lydkort i bundkortet de hentyder til. Jeg undrede mig også over deres formulering da jeg købte en PC hos dem.

Det er lidt grotesk, da de samtidig viser et ikon af et separat lydkort. 

Jah, jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Men det er den indbyggede de hentyder til.
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2018 kl. 22:20
Oprindeligt skrevet af pipper pipper skrev:

Vi sidder og er ved at bestille, men så så vi lige denne her.

http://topdata.dk/product.asp?product=11879

Den er billigere en denne her men hvilken er bedst af de to?

http://www.mm-vision.dk/visiongaming/vision-game-VG-pc

...Disse to har praktisk talt identisk gamer ydelse - som afhængigt af spil og opløsning ligger ca. 7-25% lavere end froggaming's "simplegamer", grundet dennes 6GB og OC'ede version af GTX1060, mens topdata og MM-vision budene har normalt clockede 3GB versioner af GTX1060

http://froggaming.dk/produkt/simplegamer/
Er fortsat den bedst ydende gamer PC af dem du selv har fremhævet i tråden i forhold til de to du ovenfor nævner (fra topdata og mm-vision)


Redigeret af TBC1 - 18-April-2018 kl. 13:50
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu