recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt TV - Men hvilket?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt TV - Men hvilket?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TheCrazyGolfer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TheCrazyGolfer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt TV - Men hvilket?
    Sendt: 10-April-2018 kl. 15:38
Hej.

Vi er på udkig efter et nyt TV ind til vores stue. Det skal erstatte vores gamle Samsung 49" TV.

Vi sidder cirka 3,5 meter fra skærmen. Vi har Sonos playbar, subwoofer og baghøjtalere, så lyden i TV'et er uden betydning. 

Det nye TV skal være minimum 55" og meget gerne 65" hvis det findes.

Jeg er ret tiltrukket af Philips Ambilight på grund af ambilight bag skærmen. Er dog lidt utryg ved at jeg ofte synes at der er mange der omtaler Philips TV ret dårligt. 

Der skal ikke tilsluttes dvd eller bluerayafspiller, det bruger vi ikke. Der skal heller ikke tilsluttes TV boks, da vi streamer alt vores indhold online. Vi bruger TV2 Play, Netflix og Viaplay. Derudover bruger vi Chromecast Ultra til at streame indhold fra DR TV og D Play.

Budgettet ligger omkring de 10.000,-

Hvad skal vi købe?

Mvh Klaus
Samsung UE48HU7505 48" TV
Sonos Playbar
Sonos Subwoofer
Sonos Play 1 baghøjtalere
Chromecast Ultra
Waoo smart wifi 300/300MB
100% streaming - ingen TV boks eller antennekabler
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu