recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tvinge Samsung TV til at “glemme” wifi netværk?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tvinge Samsung TV til at “glemme” wifi netværk?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tvinge Samsung TV til at “glemme” wifi netværk?
    Sendt: 12-April-2018 kl. 18:36
Kan jeg tvinge mit Samsung tv (årgang 2015) til at glemme et gemt wifi netværk, ligesom man kan på alle andre enheder f.eks. mobiler og computere? Jeg foretrækker at det bruger den kablede forbindelse, men alligevel hopper det nogle gange på wifi i stedet, fordi netværket er tidligere forbundet og stadig tilgængeligt. 
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2018 kl. 18:48
Skulle du kunne har et Samsung fra nogenlunde samme årgang,.
Der kan man under netværk slette wifi.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2018 kl. 21:20
I så fald kan jeg ikke finde det, så du må meget gerne guide mig...
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2018 kl. 18:08
På vores Samsungs, skal der vælges mellem trådløs eller kabel under opsætning.

Hvorfor giver du den ikke bare en fast ip i din router, så er problemet med om den hopper på det trådløse løst. Samtidig definerer du ip i manuel opsætning på din Samsung.

Redigeret af JordanDK - 13-April-2018 kl. 18:09
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2018 kl. 18:39
Fordi det aner jeg simpelthen ikke hvordan man gør.  Det lyder smart, men er det nemt?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu