recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Priser på inet og tv gennem boligforening ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Priser på inet og tv gennem boligforening ?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2018 kl. 14:51
Oprindeligt skrevet af The_Unforgiven The_Unforgiven skrev:

Jeg vil gå til bestyrelsen og bede dem om at finde anden leverandør og så få prisen ned på den måde .

Hej.

Jeg er desværre helt enig med mange af de andre om at det er de boligforeninger der har mange Yousee tilslutninger der gennem hårdt arbejde gennem mange år får de bedste priser. Flere af dem har bestyrelses medlemmer der gratis stiller op til orienterings møder om Yousee for de andre beboere.

Jeg mener at du griber det helt forkert an.
Du skriver at du 'vil gå til bestyrelsen og bede dem om at finde anden leverandør og så få prisen ned på den måde.'

Det syntes jeg er en dårlig ide. Hvorfor sætter du dig ikke selv ind i tingene og kommer med et færdigt oplæg, som du kan forberede og foreslå på næste afdelings møde. Hvis du gør det godt vil du sikkert blive valgt ind i afdelings bestyrelsen, for de nuværende har jo ikke sat sig ordentligt ind i tingene og forstår slet ikke at forhandle med Yousee. Det kan du jo nemt love, at du kan gøre meget bedre.

Hilsen Carsten.
 





Redigeret af csell - 14-April-2018 kl. 14:54
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2018 kl. 15:11
Carsten - han har ingen som helst ret til at gå ud og forhandle på egen hånd. De eneste der må det er afdelingsbestyrelsen. Som enkeltperson i en afdeling/boligforening har han ingen ret til at gå ud at indhente tilbud på vegne af andre. Det er derfor der er en bestyrelse. - Det eneste han kan gøre er at gå til bestyrelsen og bede dem om at indhente andre tilbud (og de kan så bede ham om at gøre det på vegne af dem. det må de gerne) Men at tro man bare kan gå ud og lave den slags ødelægger det demokrati der ligger i en forening. Og det er absolut ikke noget man bliver klappet på ryggen af. Nok snarere tværtimod.

Ja jeg har boet i foreninger siden jeg var 13, så +30 år. Og har familie der har siddet som teknisk ansvarlig for forening med 5000 lejemål - OG siddet i bestyrelsen i energiselskab da de begyndte at grave fiber ned og begyndte at tilbyde fiberbredbånd rundt om i landet. Så det har rent faktisk været på begge sider af skrivebordet.


Redigeret af claus_jac - 14-April-2018 kl. 15:14
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2018 kl. 15:14
Og husk, så at det ikke altid er fedt at få det billigerer:

https://www.tv2lorry.dk/artikel/vred-ishoejborger-starter-underskiftindsamling-mod-kabelplus
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2018 kl. 15:24
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

Carsten - han har ingen som helst ret til at gå ud og forhandle på egen hånd.

Nej, selvfølgelig har han ikke det.

Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

  Hvorfor sætter du dig ikke selv ind i tingene og kommer med et færdigt oplæg, som du kan forberede og foreslå på næste afdelings møde. 

Jeg syntes at jeg valgte ordene rigtigt. Men tak for at fortælle mig, at de kan misforstårs

Hilsen Carsten.
Til top
The_Unforgiven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The_Unforgiven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2018 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af The_Unforgiven The_Unforgiven skrev:


claus_jac : wauvvvvv , du har nok fået det forkerte ben ud af sengen ?
Hvis du ikke har noget fornuftigt at bidrage med , så knyt.
Så har jeg noget at gå til bestyrelsen med så de kan presse prisen , men det kender du åbenbart ikke noget til.
 
 
Stein



Undskyld mig, men det du skriver er meget upassende. Faktisk så får du en rigtig vigtig oplysning, en oplysning, som du - til trods for at du ved hvad en af det helt afgørende faktiåorer for prisen er - ikke har oplyst noget om.

Nu du har set prisen på "glenten", så har du selvfølgelig også undersøgt hvor mange forbrugere der er på "glenten" i forhold til jeres egen forening.


Klaus
 
Ja det er så din mening.
Men hvis man ikke har noget konstruktivt at bidrage med , så skal man tie , i min tråd , hvad man gør i andres er ikke mig der bestemmer.
Bum
Til top
The_Unforgiven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The_Unforgiven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2018 kl. 12:56
Oprindeligt skrevet af Claus P Claus P skrev:

Oprindeligt skrevet af The_Unforgiven The_Unforgiven skrev:

Hejsa.
 
Jeg bor i en boligforening i Fredericia.
Jeg har flere gange læst herinde at nogle foreninger får billigt inet og tv ved Yousee.
Vi får også "rabat" , men kan læse at nogle får mere.
Så hvis i vil være så flinke at skrive hvad i får og til hvilken pris og hvilken forening , MEN det skal være Yousee.
 
m.v.h.
 
Stein
Kunne du ikke lige skrive hvad I selv får og til hvilken pris og hvilken forening ? 
 
Jeg bor i Boligfa.dk
Jeg har fuldpakke til 488,10 kr
Jeg har 60/2 over coax til 209 kr, den fik jeg ved en personlig forhandling med dem , normalpris over boligforeningen er 219 kr.
 
 
Stein
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2018 kl. 14:25
Oprindeligt skrevet af The_Unforgiven The_Unforgiven skrev:


 
Ja det er så din mening.
Men hvis man ikke har noget konstruktivt at bidrage med , så skal man tie , i min tråd , hvad man gør i andres er ikke mig der bestemmer.
Bum


1. Du fik nogle ret konstruktive oplysninger.

2. Du skriver på et frit forum, hvor folk må skrive det de har lyst til (stort set). Med aner ord: selvom du har startet denne tråd bestemmer du ikke over noget som helst.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2018 kl. 16:16
Kigger man på hans tidligere indlæg forstår man hans udtryk.
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2018 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Vi er en lille afdeling med 14 hustande (rækkehus), vi har grundpakken til 112,5,- om måneden. Ingen rabat på internet.

Hvor bor du henne , vi har et Fællesantenne anlæg i byen Grindsted Fællesantenne 7200 (yousee står bag), vi skal give dette :
Grundpakke 1.950 kr.
Mellempakke 4.287 kr.
Fuldpakke 5.811 kr.

Det er samme pris for husstande, boligforening  samt rækkehuse hos os..


Så bare selve grundpakken koster 50 kr. mere for os, og vi er ca.
10.000 beboer i grindsted, i er kun 14 husstande og får sådan en billig pris.

YouSee er og bliver, nogle FUSKER, med alt for mange forskellige priser.


Redigeret af Swingking - 15-April-2018 kl. 20:14
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2018 kl. 21:12
Oprindeligt skrevet af Swingking Swingking skrev:

Hvor bor du henne , vi har et Fællesantenne anlæg i byen Grindsted Fællesantenne 7200 (yousee står bag), vi skal give dette :
Grundpakke 1.950 kr.
Mellempakke 4.287 kr.
Fuldpakke 5.811 kr.


Betaler I det til Yousee, eller er antennebidraget medregnet?
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 02:48
det hele er med til de priser
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 16:11
Hvad giver du da for tv bubbleboy ?

Redigeret af Swingking - 16-April-2018 kl. 16:13
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu