recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips Hue kontakt eller lign
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips Hue kontakt eller lign

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ZkiiFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZkiiFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Philips Hue kontakt eller lign
    Sendt: 13-April-2018 kl. 21:14
Hejsa

Jeg har en PH 3 1/2 - 2 1/2. Den bruger en meget lille e14 pære.
Der er desværre ikke plads til hverken Hue e14 eller Ikeas Trådfri e14, de er for store

Er der nogen, der kender til
1. En smart home pære, der passer i sådan en PH, der kan styres via Philips Hue, eller
2. En plug, der kan sættes inden lampen, som Hue kan tænde og slukke

Takker
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1941
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2018 kl. 21:18
Jeg har hørt om flere der har fjernet den yderste kappe på en e14, og så skulle de passe bedre. Der er en indre kanppe også.

Alternativt kan du købe en Osram Lightify Plug som kan opfanges af f.eks. hue-appen
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
hoejfed Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2017
Sted: hjemme
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hoejfed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2018 kl. 22:10
elgato eve energy er en smartplug.
koogeek smartplug.
jeg selv har elgato til at slukke og tænde aktive højtalere i køkkenet. (den er homekit-kompatibel).
elgato.com/eve
Til top
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2018 kl. 22:28
https://ledpaerer.dk/philips-hue-kompatibel-lysdaemper-200w.html

og så kan jeg se at lampemesteren har denne her som dæmpbar som passer til din lampe (hvis du altså ikke har en dæmpbar led): https://www.lampemesteren.dk/paere-led-53w-470lm-e14-duralamp.aspx


Redigeret af Random_Hero - 13-April-2018 kl. 22:31
Til top
Mr. Laursen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2018 kl. 08:22
Jeg bruger Lightify plug til flere af mine “dumme” lamper. Det fungerer rigtig fint med Hue.
Mvh. Mark
Bio:
NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX
AppleTv

Stue:
Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608
Til top
ZkiiFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZkiiFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2018 kl. 08:31
Super svar!
Takker allesammen, nu har jeg noget at gå efter
Nyd gerne ind med flere muligheder, hvis de findes.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu