recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SW: The Last Jedi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SW: The Last Jedi

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 09:29
Med min Pioneer LX901 er jeg ved at blive blæst ud af stuen, når der står -26 i displayet (ved BD/UHD)
Så det bliver ikke højere
Måske hvis jeg boede i hus... men det gør jeg ikke :(
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
dannisther Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Marts-2018
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dannisther Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af Kim_ Kim_ skrev:

Oprindeligt skrevet af dannisther dannisther skrev:

Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Så vidt vides, så kommer den ikke i DK på 4K med Nordisk undertekster

Jeg har bestilt og modtaget fra amazon.co.uk
Og der er danske tekster på :)
Det må være 2k BD du taler om - 4k BD er der ikke Danske undertekster på.

Jeg har købt 4K udgaven, og der er danske tekster på...
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 12:12
Oprindeligt skrevet af dannisther dannisther skrev:

Oprindeligt skrevet af Kim_ Kim_ skrev:

Oprindeligt skrevet af dannisther dannisther skrev:

Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Så vidt vides, så kommer den ikke i DK på 4K med Nordisk undertekster

Jeg har bestilt og modtaget fra amazon.co.uk
Og der er danske tekster på :)
Det må være 2k BD du taler om - 4k BD er der ikke Danske undertekster på.

Jeg har købt 4K udgaven, og der er danske tekster på...

Nej, der er ikke DK tekst på, på 4K udgaven. Kun alm. Blu-ray.


Mvh
Flemming Larsen
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 12:28
Er der nogen, der har bestilt online hos Eldværgen og har fået den? Min skulle være afsendt i fredags, men Bring, der står for leveringen, kender intet til track & trace nummeret. I al fald ikke, at der skulle være sendt noget. Eldværgen gjorde ellers et stort nummer ud af, at "man" ville have filmen til release dagen, hvilket jo er i dag.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 12:33
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Er der nogen, der har bestilt online hos Eldværgen og har fået den? Min skulle være afsendt i fredags, men Bring, der står for leveringen, kender intet til track & trace nummeret. I al fald ikke, at der skulle være sendt noget. Eldværgen gjorde ellers et stort nummer ud af, at "man" ville have filmen til release dagen, hvilket jo er i dag.
Jeg har været nede, og hente min for en time siden. Kunne se den ret hurtigt i Lørdags, da jeg tjekkede deres app.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 12:50
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Er der nogen, der har bestilt online hos Eldværgen og har fået den? Min skulle være afsendt i fredags, men Bring, der står for leveringen, kender intet til track & trace nummeret. I al fald ikke, at der skulle være sendt noget. Eldværgen gjorde ellers et stort nummer ud af, at "man" ville have filmen til release dagen, hvilket jo er i dag.
Jeg har været nede, og hente min for en time siden. Kunne se den ret hurtigt i Lørdags, da jeg tjekkede deres app.

For pokker, så er der åbenbart gået ged i den igen. Jeg får konsekvent denne smøre, når jeg slår track & trace nummeret op.

"Posten/Bring har fået meddelelse fra Play Nöjesdistribution AB c/o Elgi om, at der kommer en forsendelse. Forsendelsen er en del af et vareparti, som først kan spores ved ankomst i modtagerlandet. Vi anbefaler dig at vente en dag og derefter forsøge igen."
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 13:01
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Er der nogen, der har bestilt online hos Eldværgen og har fået den? Min skulle være afsendt i fredags, men Bring, der står for leveringen, kender intet til track & trace nummeret. I al fald ikke, at der skulle være sendt noget. Eldværgen gjorde ellers et stort nummer ud af, at "man" ville have filmen til release dagen, hvilket jo er i dag.
Jeg har været nede, og hente min for en time siden. Kunne se den ret hurtigt i Lørdags, da jeg tjekkede deres app.

For pokker, så er der åbenbart gået ged i den igen. Jeg får konsekvent denne smøre, når jeg slår track & trace nummeret op.

"Posten/Bring har fået meddelelse fra Play Nöjesdistribution AB c/o Elgi om, at der kommer en forsendelse. Forsendelsen er en del af et vareparti, som først kan spores ved ankomst i modtagerlandet. Vi anbefaler dig at vente en dag og derefter forsøge igen."
Der er nok kun gået ged i det, med at den først kommer i morgen. Min stod med samme tekst, lige til engang i nat, hvor efter at jeg kunne følge den rundt. Den kommer jo fra Sverige.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 13:41
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Er der nogen, der har bestilt online hos Eldværgen og har fået den? Min skulle være afsendt i fredags, men Bring, der står for leveringen, kender intet til track & trace nummeret. I al fald ikke, at der skulle være sendt noget. Eldværgen gjorde ellers et stort nummer ud af, at "man" ville have filmen til release dagen, hvilket jo er i dag.

Jeg har været nede, og hente min for en time siden. Kunne se den ret hurtigt i Lørdags, da jeg tjekkede deres app.

For pokker, så er der åbenbart gået ged i den igen. Jeg får konsekvent denne smøre, når jeg slår track & trace nummeret op.

"Posten/Bring har fået meddelelse fra Play Nöjesdistribution AB c/o Elgi
om, at der kommer en forsendelse. Forsendelsen er en del af et
vareparti, som først kan spores ved ankomst i modtagerlandet. Vi
anbefaler dig at vente en dag og derefter forsøge igen."


Jeg får samme besked, men det kommer ikke så meget bag på mig når varen kommer fra Elgiganten. Jeg har heller ikke fået mail om at varen er afsendt endnu.
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 13:50
Har også bestilt i fredags oghar lige talt med Elgiganten - og jeg kunne få en rabat på 50 kr. hvis den ikke ankommer i dag. Men den var sendt i fredags, så der er stadig mulighed for at den ankommer til sit "bring" punkt frem til kl. 17.

EDIT: Efter min mening, så minder den første film, TFA, også om noget man har set før. Ser frem til at se TLJ - snarligt.

Redigeret af Bravo - 16-April-2018 kl. 13:51
Til top
dannisther Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Marts-2018
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dannisther Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 15:21
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af dannisther dannisther skrev:

Oprindeligt skrevet af Kim_ Kim_ skrev:

Oprindeligt skrevet af dannisther dannisther skrev:

Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Så vidt vides, så kommer den ikke i DK på 4K med Nordisk undertekster

Jeg har bestilt og modtaget fra amazon.co.uk
Og der er danske tekster på :)
Det må være 2k BD du taler om - 4k BD er der ikke Danske undertekster på.

Jeg har købt 4K udgaven, og der er danske tekster på...

Nej, der er ikke DK tekst på, på 4K udgaven. Kun alm. Blu-ray.



Du har ret Flemming, Jeg misforstod forskellen :)
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 15:33
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


Nej, der er ikke DK tekst på, på 4K udgaven. Kun alm. Blu-ray.


Det billede du sender, hvor har du det fra? Det ligner den italienske udgave.

Og mit eksemplar er læsset på en bil i Valby i morges. Kan ikke hentes endnu.
Venlig hilsen
KB
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 15:38
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


Nej, der er ikke DK tekst på, på 4K udgaven. Kun alm. Blu-ray.


Det billede du sender, hvor har du det fra? Det ligner den italienske udgave.

Og mit eksemplar er læsset på en bil i Valby i morges. Kan ikke hentes endnu.
Hvordan kan du tro, at den er Italiensk? Den er hentet i My movies programmet. Den er fra UK.


Redigeret af Flemming Larsen - 16-April-2018 kl. 15:38
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu