recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søges: Fladskærm 24"-28" med indbygget NetFlix/HBO
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søges: Fladskærm 24"-28" med indbygget NetFlix/HBO

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Søges: Fladskærm 24"-28" med indbygget NetFlix/HBO
    Sendt: 16-April-2018 kl. 20:03
i den størrelse af skærme er der utroligt sjældent en klient indbygget der er kraftig nok til at drive de ting. for at få "netflix" kræves der at der i TV'et/monitoren er en indbygget klient, hvad enten det er en ARM baseret SoC eller ej er ligegyldigt, men det er noget der kraftigt forøger prisen på enheden og derfor laves de sjældent.
Til top
FuxieDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-September-2011
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FuxieDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 19:12
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Det kan godt være du ikke er det, men det bliver du, når først du finder ud af, hvor ringe de fleste tv har integreret de services du efterspørger.
Jeg har et AppleTV og har prøvet et Chromecast, og ved jeg ikke bryder mig om det.

Samsung har fin integration af både Netflix og HBO..... Hvis man vil have mindst 32 tommer, og det har jeg ikke plads til..
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 18:53
Det er kun Samsung smart tv, der har HBO.
Så det begrænser udvalget.
Venlig hilsen
KB
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 18:50
Jeg ville anbefale en Roku-pind, men de har jo ikke HBO Nordic...
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 18:45
Det kan godt være du ikke er det, men det bliver du, når først du finder ud af, hvor ringe de fleste tv har integreret de services du efterspørger.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
FuxieDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-September-2011
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FuxieDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 18:31
Er ikke vild med hverken Chromecast eller AppleTV :(
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 17:42
Du kan smække Chromecast i røven af tvet. så kan du mere end et smart tv kan, samtighed med du kan have wifi.
Selv jeg har Chromecast på mit oled tv, det er genialt
Til top
FuxieDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-September-2011
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FuxieDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2018 kl. 21:44
Hej

Har i længere tid ledt med lys og lygte efter et TV i størrelsen 24-28 tommer (nej, ikke større end det), som har indbygget Netflix og HBO client (behøver ikke være et fuldt SmartTV), og som ikke lægger kanalerne i mystisk rækkefølge (dvs de skal følge den rækkefølge som youSee har sat).

Det skal helst have WiFi, men hvis der kun findes et med Ethernet-kabel kan det til nøds gå an.
Der skal være slot til CI modul, VESA-beslag til at vægmontere det og FullHD (720p er ikke nok).

Er der nogen som kender til sådan en fætter?

Redigeret af FuxieDK - 15-April-2018 kl. 21:45
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu