recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - overvågning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

overvågning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
frost11 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-April-2008
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frost11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: overvågning
    Sendt: 16-April-2018 kl. 13:58
undskylder hvis det her ikke er den rigtige kategori...
jeg overvejer at sætte nogle kameraer op som er poe forsynet, men de 4 af dem kommer til at sidde langt væk fra min nvr. kan man nøjes med at trøkke et kabel til en poeswitch og så koble dem til den eller skal de alle et seperat kabel til min nvr 
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 15:33
Du kan god trække fra en PoE switch. < ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/20e69fe2//helpers/preHelper.js">
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 20:08
affer - overvej hvilke extensions du har installeret på din safari! :-)

Men ja. det er intet problem at have en POE switch og det er hele ideen med POE at man trækker 1 kabel per enhed ind i switchen. du skal bare være opmærksom på at den switch du køber har strøm på nok antal porte. typisk i den billige ende, får du nemlig kun strøm på omkring halvdelen af portene, og vær sikker på den kan levere strøm nok til dem alle på samme tid :-)
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 22:43
Du kan ikke bare trække eet kabel til 4 POE cams. Oftest vil de trække for meget strøm, så een udgang ikke er nok. 
Men hvis de sidder rimelig samlet, så kan du måske med fordel sætte en POE switch op i nærheden af dem, og så trække et kabel fra hver til denne switch. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu