recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HEOS by Denon AVR surround
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HEOS by Denon AVR surround

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nikstar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nikstar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HEOS by Denon AVR surround
    Sendt: 18-April-2018 kl. 18:09
Hej alle,
jeg har kig på denne, skal faktisk lige til at købe den, fordi den har trådløse baghøjtalere (kan ikke helt greje om der skal strømkabler til) og opfylder de standardkrav jeg har til UHD/ 4k og lydkvalitet.


Men her i 11. time må jeg lige høre: Er der nogen der har erfaringer med den? - Eller kommentarer til dens kvaliteter eller mangler?

Kender I til andre til omkring 6-7000 kr. der har trådløse baghøjtalere?

På forhånd tak!

VH
Nikolaj
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2018 kl. 18:32
Altså de er trådløse i den forstand at de heos du smider på fortsat skal have strøm
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2018 kl. 19:42
Oprindeligt skrevet af nikstar nikstar skrev:


Hej alle,
jeg har kig på denne, skal faktisk lige til at købe den, fordi den har trådløse baghøjtalere (kan ikke helt greje om der skal strømkabler til)


Hvis ikke, så er der basis for at skifte batterier tit.....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
nikstar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nikstar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2018 kl. 19:44
Ja ok - det tænkte jeg trods alt også, ok. Men det er stadig rart at lade kontakterne bag sofaen klare det.
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2018 kl. 20:09
det er en noget dyr løsning når andre recievere til mindre pris har support for Atmos/Dts-X
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2018 kl. 21:10
Øh? Trådløse baghøjttalere har da ikke en skid med Atmos og DTS-X at gøre.

Redigeret af Flippo - 18-April-2018 kl. 21:10
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2018 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Øh? Trådløse baghøjttalere har da ikke en skid med Atmos og DTS-X at gøre.

"kvaliteter eller mangler" i min optik er det en mangel der ikke er support for Atmos/Dts-X uanset om der kan køres med trådløse baghøjttalere
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
nikstar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nikstar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2018 kl. 14:34
Oprindeligt skrevet af jespermart jespermart skrev:

Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Øh? Trådløse baghøjttalere har da ikke en skid med Atmos og DTS-X at gøre.

"kvaliteter eller mangler" i min optik er det en mangel der ikke er support for Atmos/Dts-X uanset om der kan køres med trådløse baghøjttalere

Jeg kan ikke forestille mig at jeg skal have lofthøjtalere til Atmos - det er en stuebio, menman ved selvfølgelig aldrig... ;)
VH

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu