|
Zattoo lukker i Danmark |
Besvar |
Forfatter | |
HTB
Ny bruger Oprettet: 23-November-2015 Sted: Ringkøbing Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-April-2018 kl. 18:00 |
Hej.
Som det nok vil være mange bekendt, så lukker Zattoo i Danmark. Den tekniske kvalitet af deres streams synes jeg alt i alt er ok. Jeg holder især af at se norsk tv (Nrk 1 og 2)(Har familie i Norge). Er der nogen der ved om der er en (lovlig!) måde at fortsætte med dette på ? Så vidt jeg har kunnet finde ud af, er Waoo den eneste udbyder der tilbyder BÅDE Nrk 1 og 2. Dette er dog ikke en mulighed for mig, da jeg ikke har fiberbredbånd. Og jeg bor heller ikke i Hanstholm eller den nordlige del af Vendsyssel MVH. og på forhånd tak for hjælpen. Redigeret af HTB - 20-April-2018 kl. 18:03 |
|
katbird
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan se alle NRK kanaler i en browser eller via en app på f.eks Apple TV ,det kræver dog noget dns service halløj for at se alt indhold.
Nrk |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |