recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bluetooth hovedtelefoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bluetooth hovedtelefoner

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
acidman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér acidman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bluetooth hovedtelefoner
    Sendt: 24-April-2018 kl. 10:09
Hejsa.

Jeg overvejer at investere i nogle bluetooth over-ear hovedtelefoner.

Jeg har ikke den store erfaring med hovedtelefoner - og selv om god lyd er et spørgsmål om personlig smag, så håber jeg alligevel I kan hjælpe mig på vej :-)

- Jeg hører primært pop og techno/trance.
- Jeg er vild med god fyldig bass, men naturligvis også en god mellemtone og fine detaljer i toppen.
- Hovedtelefonerne behøver ikke være særligt mobile, men til gengæld super komfortabel - de skal mest bruges derhjemme
- Noise cancelling
- Lang batteritid
- Pris max ca. kr. 2.500

Bemærk: Da hovedtelefonerne vil blive brugt med op til flere telefoner og måske et TV, er jeg i tvivl om der findes hovedtelefoner der kan være parret med flere enheder på én gang (men naturligvis kun tilsluttet én enhed ad gangen) - det vil i så fald klart være at foretrække.

Hvad tænker eksperterne :-)


Redigeret af acidman - 24-April-2018 kl. 10:11
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2018 kl. 11:09
sennheiser momentum 2.0
AKG K845BT
Sony MDR1000 eller MDR100
B&O beoplay H7

Der er vanvittig mange muligheder, men tjek ovenstående reviews på YT og nettet, de får generelt rigtigt gode anmeldelser


Du kan sagtens have en enhed koblet på flere ting, dog på ingen måde på samme tid.
(men BT til et TV????? jeg ser godt nok ufatteligt sjældent på TV'ere men var ikke klar over der var BT i dem i dag.)
Til top
acidman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér acidman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2018 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

sennheiser momentum 2.0
AKG K845BT
Sony MDR1000 eller MDR100
B&O beoplay H7

Der er vanvittig mange muligheder, men tjek ovenstående reviews på YT og nettet, de får generelt rigtigt gode anmeldelser


Du kan sagtens have en enhed koblet på flere ting, dog på ingen måde på samme tid.
(men BT til et TV????? jeg ser godt nok ufatteligt sjældent på TV'ere men var ikke klar over der var BT i dem i dag.)

Tak for input - dem vil jeg kigge nærmere på.

Jo, mit Samsung TV har bluetooth :-)
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2018 kl. 12:09
Mit lg har også Bluetooth og jeg bruger i den forbindelse b&w p7 wireless, som jeg kun kan anbefale. Men de har ingen noise cancelling:)
Til top
acidman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér acidman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2018 kl. 13:12
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Mit lg har også Bluetooth og jeg bruger i den forbindelse b&w p7 wireless, som jeg kun kan anbefale. Men de har ingen noise cancelling:)
Tak for info :-)
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2018 kl. 17:02
Jeg valgte i sin tid B&O , som er på kanten af at være for små til mit hovede . Så udover at høvle igennem nogle rewievs - så er det altså vigtigt at prøve dem . . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2018 kl. 17:35
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Jeg valgte i sin tid B&O , som er på kanten af at være for små til mit hovede . Så udover at høvle igennem nogle rewievs - så er det altså vigtigt at prøve dem . . .


Meget enig - sidder de af helvedes til så blir de bare ikke brugt.
Til top
Male80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2014
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Male80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2018 kl. 21:32
Jeg ville se på Sony WH-1000XM2, hvis du ikke havde sagt noise cancelling ville uden at tænke havde sagt Marshall.

Til top
gullip Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Udlandet
Status: Offline
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gullip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2018 kl. 21:46
Købte B&O h9i i lufthavnen i London til 320 pund (~2850 dkk), synes de sidder rigtig godt, lyden er god og designet er nydeligt. Ved ikke om de kan findes til tilsvarende i Danmark.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2018 kl. 22:36
havde ikke lige set noise cancelling - så indsnævres løsningerne ret markant. 

Bose, Sony og samsung er nogle af de få med rigtig ANC. Vandt et sæt samsung ONE bøffer på et tidspunkt. Min far siger de spiller ganske fortræffeligt.
Til top
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér papman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2018 kl. 22:40
Oprindeligt skrevet af acidman acidman skrev:

Hejsa.

Jeg overvejer at investere i nogle bluetooth over-ear hovedtelefoner.

Jeg har ikke den store erfaring med hovedtelefoner - og selv om god lyd er et spørgsmål om personlig smag, så håber jeg alligevel I kan hjælpe mig på vej :-)

- Jeg hører primært pop og techno/trance.
- Jeg er vild med god fyldig bass, men naturligvis også en god mellemtone og fine detaljer i toppen.
- Hovedtelefonerne behøver ikke være særligt mobile, men til gengæld super komfortabel - de skal mest bruges derhjemme
- Noise cancelling
- Lang batteritid
- Pris max ca. kr. 2.500

Bemærk: Da hovedtelefonerne vil blive brugt med op til flere telefoner og måske et TV, er jeg i tvivl om der findes hovedtelefoner der kan være parret med flere enheder på én gang (men naturligvis kun tilsluttet én enhed ad gangen) - det vil i så fald klart være at foretrække.

Hvad tænker eksperterne :-)



Hi-fi-klubben har sat Denon AH-GC20 ned til 1.499 kroner. Her får du alt, hvad du efterlyser til en rigtig god pris. De er super behagelige at have på.
Til top
Christoff Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 09:28
Hej.
Jeg er den glade ejer af et sætbose quietcomfort 35.
Har fået god omtale og med rette synes jeg:-)
Meget velspillende og super støj reduktion.
Koster lige under 2500kr
Pioneer PDP 508XD, PS3, Højtaler:AudioVector-K3 Super,
Forstærker: Onkyo TX-SR 705,
Hdd recorder: Pioneer DVR-LX 70D. DVDO - Edge
Samsung SMT-H3126 PVR
TViX HD M-6500A, Wii
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu