recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Klipsch surround
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Klipsch surround

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Speedloader Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-November-2009
Status: Offline
Point: 152
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Speedloader Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2018 kl. 18:42
Og se her fra hometheatrereview:


Til top
MartinT Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-December-2005
Sted: Ballerup
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MartinT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2018 kl. 19:11
Oprindeligt skrevet af Speedloader Speedloader skrev:

Og se her fra hometheatrereview:




Jeg har ikke bemærket noget dip men dermed ikke sagt det ikke er der.
Onkyo TX-SR805, Dynaudio xeo 4, Klipsch RP450C og R-14S, SVS PB13-Ultra, Epson TW3200, Lissau California 106"
Til top
Wish Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Juni-2010
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2018 kl. 07:17
Oprindeligt skrevet af MartinT MartinT skrev:

Jeg har for nyligt ejet et par RP-280FA
Og en RP-450C. Disse var fantastiske til film med virkelig go dynamik. Dette sammen med en svs pb 13 ultra sub og et par dali baghøjttalere.
Jeg valgte dog at sælge fronterne da horn diskanten var lidt for gennemtrængende til min smag når jeg skulle høre musik. Centeren har jeg beholdt og venter nu på et par klipsch r-14s som surround højtaler.
Nye fronter blev istedet et par dynaudio xeo 4 som er alt rigeligt til film men til gengæld et kæmpe løft ift at lytte til musik.
Du kan forøvrigt spare en god sjat hvis du bestiller dine klipsch i Tyskland :)


Er det ikke nogle små, trådløse højttalere?
Lyder vildt at det skulle være så stor en forskel fra en enorm gulvhøjttaler... er det diskanten der gør forskellen?
Hvilken forstærker/receiver bruger du?

JBL virker lækre, men er i en helt anden prisklasse ser det ud til.

Jeg har også kigget på Klipsch KL-650 som et alternativ. I det tilfælde kunne jeg vælge samme højtaler hele vejen rundt.

Redigeret af Wish - 03-Maj-2018 kl. 08:30
Til top
MartinT Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-December-2005
Sted: Ballerup
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MartinT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2018 kl. 19:33
I forhold til 280erne - jo så er de små. Men det er jo aktive trådløse højttalere. Dvs de har hver en indbygget forstærker. Jeg synes lyden er mere harmonisk og størrelsen passer bedre til min stue Jeg var inden køb bekymret for om der var nok bund i dem. Den bekymring forsvandt hurtigt da jeg hørte dem.
Onkyo TX-SR805, Dynaudio xeo 4, Klipsch RP450C og R-14S, SVS PB13-Ultra, Epson TW3200, Lissau California 106"
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu