recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo TX-RZ720 vs Marantz SR 7010
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo TX-RZ720 vs Marantz SR 7010

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2018 kl. 14:06
tillykke med dem, rigtig gode priser de har hos hififreaks på Marantz. Har selv haft en sr7008 og nu en sr5010
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2018 kl. 16:01
købte også en i går hos Hifi-Freaks til kr.5.995,-, det er sgu godt billigt.

pengene er reserveret på kortet, men jeg har ikke fået nogen mail fra Hifi-Freaks om bestillingen, er det normalt fra dem eller?
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2018 kl. 16:59
købte noget i weekeden, fik det igår uden mail
Ning
Til top
nkaad Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Februar-2017
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nkaad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2018 kl. 18:56
Jeg har fået et par mail med hhv. ordrebekræftelse, afsendelsesbesked og faktura - så jeg håber der snart lander en 7010 her på adressen :)
Til top
nkaad Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Februar-2017
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nkaad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2018 kl. 18:58
Takker :)

Jeg glæder mig også meget til at høre opgraderingen. Jeg kommer fra en 7-8 år gammel DENON 1611, så det burde kunne høres :)
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2018 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

købte noget i weekeden, fik det igår uden mail

Det var fejl 40, jeg havde skrevet forkert i min mailadresse...
Jeg nåede lige at bestille den sidste, dog til levering efter den 12.
 


Ning
Til top
wads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 338
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2018 kl. 16:14
Ja min kom i dag :) det var sgu hurtigt, og endda med postnord. Stor ros til Hififreaks. Har taget en halv fridag i morgen, så kan jeg gå og hygge med opsætningen uden at have konen i nakken ;)
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2018 kl. 17:40
De får sgu ikke stor ros af mig.

skrev til dem på chatten i dag, og fortalte jeg ikke havde fået mail.
Får af vide at de ikke har flere 7010'ere, og der var en der lige havde købt den sidste inden jeg bestilte, selvom der stod 5 stk. på lager da jeg afgav ordren. :-( :-(

så må de da give besked, det kan ikke være rigtigt at kunden selv skal spørger efter 2 dage. Og pengene er reserveret i banken.


Må så hellere indrømme jeg også selv har lavet en fejl, og Hfi Freaks og jeg har fundet en rigtig god løsning, og har nu en SR7012 på vej :-)



Redigeret af MulleB - 04-Maj-2018 kl. 19:42
Til top
Thomas46 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2018
Sted: Nørrebro
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas46 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2018 kl. 20:40
Havde jeg vidst at de satte 7012 ned til 9999 2 måneder efter jeg købte en 7011 så havde jeg ventet på den :)
Til top
nkaad Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Februar-2017
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nkaad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2018 kl. 11:18
Min ankom i går og skal nu blot hentes på posthuset
 
Der er vel ikke den store forskel på 7010-7011-7012?
 
DV kommer som opdatering og så er der selvfølgelig en nyere version af Audyssey
 
For mit vedkommende handler det primært om at få mulighed for 4K, HDR, HDCP samt flere muskler til at drive mine højtalere - så jeg er meget forhåndstilfreds med mit valg :)
 
Jeg får dog desværre ikke tid til at sætte den nye receiver op før i næste uge...men jeg har bestilt en stak 4K film på bibliotek.dk, så der er noget at teste det nye setup på :)
 
Mvh
 
Nikolai
 
 
 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2018 kl. 10:38
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

De får sgu ikke stor ros af mig.

skrev til dem på chatten i dag, og fortalte jeg ikke havde fået mail.
Får af vide at de ikke har flere 7010'ere, og der var en der lige havde købt den sidste inden jeg bestilte, selvom der stod 5 stk. på lager da jeg afgav ordren. :-( :-(

så må de da give besked, det kan ikke være rigtigt at kunden selv skal spørger efter 2 dage. Og pengene er reserveret i banken.


Må så hellere indrømme jeg også selv har lavet en fejl, og Hfi Freaks og jeg har fundet en rigtig god løsning, og har nu en SR7012 på vej :-)




Synes jeg skal oppes. Du har måske fået en 7012 til under 9999kr?
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2018 kl. 13:21
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Synes jeg skal oppes. Du har måske fået en 7012 til under 9999kr?


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu