recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo TX-RZ720 vs Marantz SR 7010
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo TX-RZ720 vs Marantz SR 7010

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2018 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Synes jeg skal oppes. Du har måske fået en 7012 til under 9999kr?




Nårrh var der ikke tale om en Yamaha lille ven..

Derfor må man da godt oppe tråden alligevel
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2018 kl. 16:25
Jeg er da fløjtende ligeglad med, om der er tale om Yamaha, Pioneer, Anthem, eller noget helt 5. Af de to havde jeg også valgt Marantz'en.
Det er bare total kvalmt, den måde Kampus forherliger og promoverer Hififreaks på.
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2018 kl. 16:55
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Jeg er da fløjtende ligeglad med, om der er tale om Yamaha, Pioneer, Anthem, eller noget helt 5. Af de to havde jeg også valgt Marantz'en.
Det er bare total kvalmt, den måde Kampus forherliger og promoverer Hififreaks på.


Ok så beklager jeg mit tåbelige indlæg, jeg misforstod dit indlæg.

Jeg er dog ikke enig i det ned Kampus da jeg ikke tror det er meningen med indlægget, men det kan kun kampus svar på, så jeg bakker ud igen

Redigeret af furious jt - 11-Maj-2018 kl. 16:56
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2018 kl. 16:59
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:



Må så hellere indrømme jeg også selv har lavet en fejl, og Hfi Freaks og jeg har fundet en rigtig god løsning, og har nu en SR7012 på vej :-)




Synes jeg skal oppes. Du har måske fået en 7012 til under 9999kr?


nahh ikke rabat, den er lige sat ned til kr. 9.995,- så den er jo billig nok i forvejen, men noget jeg er meget tilfreds med, men selvfølgelig noget der mellem os.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2018 kl. 21:47
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Jeg er da fløjtende ligeglad med, om der er tale om Yamaha, Pioneer, Anthem, eller noget helt 5. Af de to havde jeg også valgt Marantz'en.
Det er bare total kvalmt, den måde Kampus forherliger og promoverer Hififreaks på.
Det eneste der er kvalmt er den måde du opfører dig på herinde. Og det er i stort set alle tråde. Du er i bedste fald en Trold, i værste fald bare total dummy
Til top
Practical Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Maj-2018
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Practical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2018 kl. 13:52
Hififreaks er uden tvivl den bedste hifi biks i DK og omegn. 
Altid masser af tilbud på retur og demovarer ( andre butikker sælger det som nye varer )
Generelt Super service over hele linjen. 
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2018 kl. 13:56
Og generelt fyldt med falske førpriser...
Til top
Practical Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Maj-2018
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Practical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2018 kl. 14:09
sammenligner altid med priser i udlandet, og der passer førpriserne ganske udemærket. 
Jeg føler mig i hvert fald aldrig snydt. 
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2018 kl. 14:12
1. Hififreaks burde være væsentlig billigere, end udlandet, da de sælger "direkte-til-dig". Men det er de ikke, da de selv scorer ekstra avancen.
2. Det er en klar overtrædelse af dansk lovgivning, at reklamere med falske førpriser.

Til top
Practical Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Maj-2018
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Practical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2018 kl. 14:16
Så forstår jeg ikke at de ikke er blevet stoppet. 
Lyder mere som et personligt had frem for sandheden, så mange tak for snakken. 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2018 kl. 14:47
Oprindeligt skrevet af Practical Practical skrev:

Så forstår jeg ikke at de ikke er blevet stoppet. 

Korrekt.

Kigger man her https://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-surround-receiver-c-94_95.html så står der ved Marantz SR 5012 at førprisen er 6699 kroner.

Hvis den aldrig har kostet der, er der vildledende markedsføring.
Desværre bliver der ikke rigtigt slået ned på det, så det er ved at være standard mange steder at man kører med fiktive førpriser.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Practical Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Maj-2018
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Practical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2018 kl. 15:05
Marantz er 5012 koster 7000,- hos cdon.com og 7400,- hos Conrad og computer City.
Så vil da mene at førprisen er sat lavt hos hififreaks. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu