recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dagbog fra en en tidligere Apple bruger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dagbog fra en en tidligere Apple bruger

 Besvar Besvar Side  <1 1011121314>
Forfatter
Besked
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2018 kl. 07:58
Oprindeligt skrevet af Henrik K Kristensen Henrik K Kristensen skrev:

Haha, ja jeg ville rigtig gerne have et AppleWatch... hvis det lignede et ur og ikke et lille fjernsyn på håndleddet. Jeg synes det er afskyeligt.


Jeg har nu både haft AppleWatch series 1 og 2. Og har været glade for dem begge.
Selv om designet ikke er det pæneste så syntes jeg der er noget ærlighed over dem. De forsøger ikke at udgive sig for noget de ikke er. Et almindeligt ur. Den har en firkantet skærm, fordi så kan man se mest muligt indhold. Skærmen rammen kunne dog afgjort godt være mindre. Og det tror jeg da også vi kommer til at se på Series 4 der formentlig udkommer i år.
For mig er skal et smart ur først og fremmest være... ja smart. Og det er AppleWatch. Men det virker S3 også til at være. Navigationsprincippet ser gennemtænkt ud og så er designet også rigtig flot. Men nu må vi se. :-) Burde komme i dag eller i morgen.

Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2018 kl. 08:36
Har haft et AppleWatch serie 2 i knap 2 år, enig at det måske ikke ligner et ur og at designet måske ikke falder i alle smag, og sådan er det, ligesom med så meget andet. 

Jeg havde selv mange overvejelser inden købet netop pga. af designet, men jeg har så absolut ikke fortrudt det og det er blevet en del af hverdagen. 

Super glad for Apple Pay, dog for det meste brugt i US


Redigeret af Potter - 31-Maj-2018 kl. 08:37
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2018 kl. 09:09
Enig i at Apple Pay er godt.
Kan huske engang jeg skulle i svømmehallen med min søn. Da jeg skulle betale fandt jeg min iPhone frem. Ekspedienten nåede lige at sige "Beklager jeg tror altså ikke..." Mere nåede hun ikke at sige før jeg havde lagt min iPhone på terminalen med fingeren på HOME knappen og betalingen var gennemført.
Det næste hun sagde var "hold da fast det var smart" :-)

Syntes dog bestemt ikke det er smart på AppleWatch. Der aktiveres det nemlig ikke automatisk. Du skal holde knappen på siden inde i et øjeblik (Eller er det dobbelt klik?) Og så er den klar.
Selve betalingen er også mere bøvlet da terminalerne står/hænger på alle mulige måder. Så nogle gange skal man vride sit håndled af led for at betale.
Så jeg brugte mest min iPhone. Det var både hurtigere og nemmere syntes jeg. :-)

Med Nordea Wallet, efter jeg har fundet fejlen!, er dette dog lige så nemt.
Lås op med fingeraftryk og lig mobilen på terminalen. Sådan :-)
Og her er der faktisk en fordel i forhold til ApplePay. Nordea Wallet appen viser nemlig alle transauktioner jeg har lavet. Dem alle. Ikke kun dem jeg har lavet med mobilen.
ApplePay viser kun dem du har lavet med enheden. Laver du en betaling med dit ur vises denne ikke engang i Apple Pay på telefonen. (Sådan var det sidst jeg brugte det)
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 611
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2018 kl. 10:47
Oprindeligt skrevet af kenneth85 kenneth85 skrev:


... Lås op med fingeraftryk og lig mobilen på terminalen. Sådan :-) ....
Åh, hvor jeg glæder mig til at de laver det sådan at man ikke behøver at låse telefonen op først.

Men blot skal ligge telefonen (i dvale-tilstand, eller hvad det hedder) hen på terminalen. 

Og vupti, er beløbet under kr. 300,- betales med det samme. Og kun hvis beløbet er større end kr 300 skal der gøres noget aktivt for at verificere. Og verificeringen vil jeg gerne have kunne være pinkode på terminalen også, som supplement til at verificere på telefonen. 

Jeg skal jo for filen heller ikke aktivere mit dankort med fingeraftryk før jeg betaler med det...!!!  (< 300kr)
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2018 kl. 11:31
Så i bund og grund vil du gerne have at mobilen bare virket som et kort. Noget du bare ligger på terminalen som du i dag gør med dit visa/dankort. Og taster en kode hvis beløbet er højere end 300 kr.

Jeg er nu glad nok for at folk der tager min mobil ikke sådan bare lige kan betale med den.

Du har dog ret i at du ikke skal godkende dine køb med fingeraftryk når du bruger kort.
Men tilgengæld så skal du jo have kortet ud af pungen.
Dette step, har du jo ikke med mobilen.


Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 611
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2018 kl. 11:48
Oprindeligt skrevet af kenneth85 kenneth85 skrev:


Jeg er nu glad nok for at folk der tager min mobil ikke sådan bare lige kan betale med den.

Folk der tager dit dankort kan også bare lige betale med det. 
Sikkerheden vil være prik-præcis den samme. 

Og der er jo en vurdering af, at "op til kr. 300,- og pinkode hver 4 gang" er sikker nok. Afvejning af sikkerhed og praktik.

Oprindeligt skrevet af kenneth85 kenneth85 skrev:


Du har dog ret i at du ikke skal godkende dine køb med fingeraftryk når du bruger kort.
Men tilgengæld så skal du jo have kortet ud af pungen.
Dette step, har du jo ikke med mobilen.


Jeg skal jo også have mobilen op af lommen. Men ja, kortet ud af pungen også (nogen gange har jeg blot kortet med i lommen, så er det yderst nemt).

Så det optimale er netop at mobilen blot skal berøre terminalen, og intet andet (< kr 300).
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2018 kl. 13:12
Gear S3 Frontier anmeldelse

Så fik jeg endelig mit "nye" ur. Her er en lille anmeldelse som i høj grad vil sammenligne uret med mit tidligere Apple watch. Tåler du derfor ikke kritik af begge produkter eller ros af dem så er dette nok for "stærk" læsning for dig :-)

Opsætning
Første overraskelse var at det var låst.. Nå så må jeg jo have fat i sælger.
Det viser sig at få at låse dette ur op så skal jeg:
Logge ud af min Samsung konto på min telefon
Logge ind med sælger Samsung konto (Så var nødt til at få hans brugernavn og password)
Åbne gear appen og sync uret med telefonen.
Gå ind i indstillinger og slå Aktiveringslås fra
Nulstille uret
Logge ud af sælgers Samsung konto
Logge ind med min egen konto
Tilføje det nulstillet ur til min telefon i gear appen.

Pyha. Heldigvis var sælger utrolig samarbejdsvillig og det tog vel omkring 30 min at få det ordnet. Måtte søge på google får at finde ud af hvordan. Men det gik :-)

Her efter gik opsætningen faktisk rimelig nemt. Uret er god til at guide dig igennem hvordan du bruger uret efter du har aktiveret det. Så du er hurtig i gang. 
Der er MANGE indstillinger så denne hjælp var virkelig en hjælp. 

Man kan vælge urskive ved at holde fingeren nede på displayet. Ligesom på Apple watch.
Når man er på en urskive i listen så kan man editere hvad urskiven skal vise ud over klokken... Ligesom på Apple watch. Frustrerende nok så er disse udskriver endnu mere begrænset end de er på Apple watch. 
En ting jeg brugte rigtig meget på mit Apple watch var en hurtig adgang til en alarm app så man kunne indstille en timer til om 10 min. (Æggeur) Denne app har S3 ikke pr default. Du skal selv ind og finde den i Galaxy store. Og man kan IKKE vælge Alarm appen som hverken en del af urskiven eller som en widget som man kan se når man drejer urskiven. Dette er simpelthen ikke godt nok.
Som erstatning har jeg en widget hvor jeg kan definere x antal favorit apps som jeg kan nemt tilgå. 
Her har jeg lommeregner, alarm, speedometer og nogle andre. 

Urskiven er altid tændt, så man kan altid se klokken. Det er lækkert. Virkelig lækkeret. Det er dog ikke gratis. Og fandt ud af at dette dræner batteriet på en dag og det vel og mærke uden brug af motion tracking. 

Hvordan er uret så i brug
Betjeningsformen er virkelig god. Jeg er vild med drejeskiven som er 100 gange bedre tænkt end Apples crown på siden. Men den er dog lidt sløv.
Sammenlignet med Apple Watch så er uret stort. MEGET stort. Og det er slet slet ikke lige så lækkert at have på. Apple watch mærket man næsten ikke på armen. Den havde en gummi rem som var vanvittig behagelig så man svedte heller ikke ved håndledet. Denne gummi rem på S3 føltes billig. Den nabber i ens hår på armen. Uret er tungt. Og så stikker uret langt ud, så man rammer ofte ind i ting. Hvilket jeg tænker er årsagen til at sælger har udsmykket rammen med et par ridser. Og jeg tilføjer helt sikkert til samlingen.

Vibratoren i uret er heller ikke lige så kraftig som i Apple watch. 
Tilgengæld så ser uret langt federe ud. Man får langt flere informationer. Fx på vejr widgeten som jeg har et klik til højre for urskiven. Her kan jeg selvfølgelig se temperaturen men også nedbør i en bar samt UV index i en anden bar. Klikker jeg mig ind i vejr appen får jeg også en lang detaljeret gennemgang af vejret med hvordan det er resten af dagen og sågar sammenligning med vejret i går.

Indstilliger...... indstillinger indstillinger... Dette er nok mit største ankepunkt. Der er indstillinger OVER ALT!
Klikker jeg til venstre for min urskive (Klikker vil sige at jeg drejer urskiven rundt om skærmen et klik)
Så ser jeg notifikationer, er der ingen notifikationer så er der i stedet en tekst der fortæller mig at der ikke er nogen og en indstillinger knap.
Klikker jeg den anden vej forbi alle mine widgets så er der et plus hvor jeg kan tilføje en widget
Og dette er sådan set en anke jeg har med Android generelt. 
Jeg kan godt se ideen med at man hurtigt kan ændre indstillinger der hvor en funktion måtte genere en. Men hold nu op hvor er det træls at se på disse tandhjul, ... og indstillinger over alt.

En anden anke er at i mange apps og indstillings menuer er der ofte en knap der hedder hjælp. Det er jo fint så man lige kan få noget info omkring hvad en indstilling gør. Men det giver virkelig ikke mening når teksten man så får til hjælp er så kort at den kan stå på skærmen uden at scrollet. Hvorfor så ikke bare skrive hjælpe teksten i stedet for at jeg skal klikke på hjælp først? Det er små ting som disse der bare er mere gennemtænkte hos Apple. Men dermed ikke sagt at de er perfekte. Jeg hadet deres måde at vise Apps på på Apple watch. Den kæmpe bunke af apps. Du kunne rokere rundt på dem. Og fjerne dem du selv har installeret. Men alt det møg Apple havde lagt på uret det skulle være der. Det var et stort rod. 

3. Parts apps. Dette er et punkt jeg intet giver for. Derfor gør det mig heller ikke spor at der stort set ikke er nogen til Gear S3. Det rør mig ikke. Dem jeg har brug for dem har samsung lavet. Og de har enda lavet ekstra som man kan downloade. Clap 

Begrænset information. På Apple watch havde jeg en virkelig lækker funktion hvor jeg kunne sige at fx ikke alle kalendre skulle vises på mit ur. Eller at jeg kun ønsket notifikationer fra personer på min favorit liste. Osv. Dette kan man ikke på Gear S3. Her er jeg tvunget til at se de samme ting som jeg ser på min telefon. Så hvis jeg har aktiveret min Kones kalender i kalender appen så jeg kan se når hun skal noget. Ja så skal jeg også glo på det på mit ur i den widget der styre begivenheder. Men jeg bruger jo disse begivenheder på uret for at se hvad JEG skal. På telefonen som har en stor skærm vil jeg gerne se hvad vi skal da jeg så bedre  kan planlægge. 

Batteriet... nu har jeg kun haft uret i ca 2 dage, så der er meget jeg mangler at prøve endnu og har også begrænset erfaring med batteri levetiden. Jeg kan dog sige at i går døde batteriet på under et døgn. Skærmen var på halv lysstyrke og wifi og GPS var slået fra. 
Jeg kan også fortælle at her til morgen var den kun opladet 73%? Den er åbenbart lidt emsy med at blive placeret ordenligt i sin lade stander. Fordi efter at jeg fik rettet på den om morgnen så opladet den de sidste 30% på ingen tid. Så her skal jeg være lidt mere påpasselig.
Selve ladestanderen er fin og gør at uret står på siden og bliver til at natte ur. Super fint og meget brugbart. Hvis det ikke var fordi designeren ved Samsung har udstyret den med hvad der føltes som en 1000W LED pære til at indikere om den lader eller er opladet. Der skal helt sikkert tape over den LED. Hold nu fast den lyser.

Nå brok brok brok. Jeg ved det godt. Beklager. Smile Men modsat andre anmeldelser man finder på nettet som forsøger at male et rosenrødt billede af et produkt så kalder jeg en spade for en spade og siger det jeg mener. 
Som tidligere skal det jo nævnes at det er svært at nævne det gode. Fordi det virker jo bare.
Jeg syntes fx det er lækkert at man kan skifte remmen til en standard 22mm rem. 
Beskedder og opkald ser ud til at virke fint og gå godt igennem.
Fitness delen er god. Skiven omkring skærmen har en god klik feedback. Knapperne er af metal og føltes også rare. 
Der er en widget der viser i en cirkel hvor aktiv du er i løbet af dagen. Så du kan se i vilke tidsrum du er aktiv og hvilke du ikke er.
Den fortæller dig når du bør rejse dig op og være aktiv fordi du har siddet stille for længe.
Selv om uret er stort og tungt så er det ikke FOR tungt og stort. Det kræver bare lidt tilvending. 

Og overordnet set så er jeg fint tilfreds med det. Især når man tænker på jeg kun gav 1000 for det. 

Konklusion 
Er det så bedre eller dårligere end et Apple watch. Tja Altså der er jo ingen tvivl om at Apple watch er bedst til iPhone og visa versa. 
Men hvis jeg skal sammenligne dem så vil jeg nok sige at de er lige gode på hver deres måde. 
Gear S3 er lagt mere elegant og et flottere ur.
Apple Watch er langt mere gennemtænkt i softwaren. 
Men dermed ikke sagt at jeg syntes Apple watch er grimt og at S3 har dårlig software. Smile

Nå håber i kunne bruge dette til noget. Er der spørgsmål eller kommentere så høre jeg gerne fra jer.
God weekend.


Redigeret af kenneth85 - 08-Juni-2018 kl. 13:22
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2018 kl. 20:06
Konklusion på skiftet til Android
Ja hvordan skal man beskrive det. 
Jeg er i bund og grund glad nok for skiftet. Note 8 tager nogle vanvittige flotte billeder. Langt bedre end min iPhone 8 gjorde. Det er fedt at man bare kan trykke på ON knappen 2 gange for hurtigt at aktivere kameraet. Men.. alt inde i kamera appen går langsomt. Den er ufattelig ringe lavet den app. Man vil så meget og det kokser bare totalt. Et glimrende eksempel er fx zoom. Her er der en X2 knap ligesom på iPhone. Men selve udløser knappen kan også skubbes for at zoome? Og dette er faktisk et fint billede på hele appen. ulogisk, ugennemtænkt. Men de skal have ros for at have en knap direkte til at starte video optagelse. Det bruger jeg rigtig ofte. Langt oftere end på iPhone. Live billeder som jeg ellers var meget glad for på iPhone savner jeg ikke så meget. Men det skyldes jo nok at det er så nemt at tage video i stedet for. 

Generelt set så skal jeg dog ikke have en samsung som næste telefon. Mine fordomme over for det brand er desværre ikke blevet mindre. Uret har lavet så mange ondsvage fejl som formentlig skyldes at jeg ikke spænder remmen stramt om mit håndled. Dette har resulteret i at mange SMSer og opkald ikke blev vist på uret. jeg kunne selvfølgelig bare slå fra så den altid viser dem på uret. Men det ønsker jeg jo ikke når jeg ikke har det på? Og så må jeg nok bare sande at uret er lidt for stort til mit spinkle "kvinde" håndled hehe. 
Ang telefonen så har jeg på opfordring slået edge sense fra så den ikke er så følsom ved kanten. Men den detektere stadigvæk alt for ofte min håndflade. Dette resultere i at når jeg taster med min finger så reagere den ikke fordi den tror jeg er i gang med et multitouch. Det er til at blive vanvittig af. Dette "edge" er så meget en gimmick. Og for at gøre det endu værre så har jeg på min ferie i sidste uge fået den dybeste ridse i min skærm. Har seriøst aldrig oplevet så dyb en ridse. Pris for udskiftning.... 2130 kr. Tak samsung. For en "fed" edge skærm. For pokker altså.
S-Pen... bruger den aldrig. Havde faktisk en forventning om at jeg ville bruge den mere. Men præcis som min Note II dengang, så er absolut INTET hurtigere når man bruger den pen.

Men så er der også en masse positive ting:
Alwaeys on display.. Stadigvæk super lækkert.
Batteriet holder godt (tracking af 20km gåtur med ur uden problem. Tracking af 35km gåtur med telefon med 15% tilbage og der blev den også brugt til billeder, navigation mm.) Det syntes jeg er ok. 

Alt i alt så vil jeg nok beskrive mit møde med Note 8 og Gear S3 som en blanding. De har rigtig meget godt kørende for sig. Men der er også bare en masse der halter. Og selv om der er et hav af alternativer i form af apps og telefoner, så er det sådan hver gang. Der vil altid være noget der ikke spiller, apps der køre ringe, noget der ikke er gennemtænkt. Præcis ligesom ved Apple. Men på et punkt er Apple stadigvæk foran i min bog... Helhedsindtrykket og økosystemet. Og så må det i sidste ende være op til folk om disse 2 ting er prisen værd og det er værd at stavnsbinde sig til Apple for. :-)

Hvad bliver min næste mobil? Helt sikkert ikke en Samsung!
Måske OnePlus eller Pixel 3XL eller en iPhone. Som jeg startet med at skrive for 12 sider så beholder jeg denne som minimum indtil den næste iPhone kommer. 

Tak for jeres interesse i min dagbog og god sommer til jer alle.


Redigeret af kenneth85 - 07-Juli-2018 kl. 20:06
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
steyr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 11-November-2004
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steyr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2018 kl. 21:40
Hej Kenneth.

Synes det har været spændende at følge din rejse mellem 2 platforme.

Tak for neutral og lødig gennemgang uden, at det kammede over i mudderkastning og fan-boyisme ;)
Fedt, at det kan lade sig gøre.

Der er helt sikkert noget at lade sig inspirere af, og tænke over, hvis man går med de samme tanker.

Fortsat god sommer!
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2018 kl. 21:53
Hej Steyr.
Tak for de pæne ord. 
Hvis man går og overvejer at kaste sig ud i et system skifte så syntes jeg bare man skal gøre det. Så svært er det altså heller ikke. 
Eneste jeg dog vil foreslå er at man overvejer grundigt hvorfor det er man gerne vil skifte.

Hvis nogle har nogle spørgsmål, forslag eller ting de gerne vil have at jeg prøver af for dem, så skriv endelig :-)
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2018 kl. 16:06
Den her video passer nok i virkeligheden ganske fremragende til den her tråd! Også selvom det ikke nødvendigvis er de samme platforme, så præsenterer det nok i virkeligheden ganske fremragende de "udfordringer" man kommer ud for ved platformskifter.

Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2018 kl. 16:31
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

Den her video passer nok i virkeligheden ganske fremragende til den her tråd! Også selvom det ikke nødvendigvis er de samme platforme, så præsenterer det nok i virkeligheden ganske fremragende de "udfordringer" man kommer ud for ved platformskifter.


Tja det kan du have ret i. Så den faktisk i morges. :-)

Jeg har nu bare lidt svært ved at se hvad jeg skulle gøre for at betjene den forkert? 
Men måden jeg forventer telefonen reagere på når jeg gør noget er selvfølgelig kraftig præget af at jeg primært har brugt ios. 
Hvilket ofte også er tilfældet. Men som jeg beskrev med de tilbage knapper så er de bare ikke logiske. :-)
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1011121314>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu