recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Originalt batteri Iphone 6s
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Originalt batteri Iphone 6s

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Originalt batteri Iphone 6s
    Sendt: 09-Maj-2018 kl. 12:41
Hej Recordere.

Jeg har en brugt Iphone. Batteriet er ved at være lidt sløjt.

Hvor får man skiftet batteri originalt?

Jeg ønsker ikke at få problemer ved fremtidige opdateringer. Telefonen er købt brugt. Garantien er vistnok udløbet.
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2018 kl. 12:46
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2018 kl. 13:01
Mange tak.

Jeg havde helt glemt dette. Meget nyttigt.

Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2018 kl. 08:16
Så er der bestilt hos Apple.

Spændt på om de bytter telefonen om, eller om jeg får den gamle retur.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2018 kl. 09:36
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Så er der bestilt hos Apple.

Spændt på om de bytter telefonen om, eller om jeg får den gamle retur.
Apple må ikke ombytte din tlf med en anden brugt. Det er der faldet dom i.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2018 kl. 09:40
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2018 kl. 09:51
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Spændt på om de bytter telefonen om, eller om jeg får den gamle retur.

Ville håbe på en refurbished.

Så får man en helt uden ridser og med elektronik der er testet igennem på kryds og tværs, modsat ens egen, der måske har lidt fugt eller lignende indvendigt.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2018 kl. 19:53
Hvis det er på at autoriseret Apple værkstedet, bliver batteriet udskiftet og du får din telefon igen

Redigeret af ClausJ - 12-Maj-2018 kl. 19:53
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2018 kl. 07:51
Apple sender en kasse. Telefonen sendes så til Holland hvor den skal have nyt batteri.

Jeg troede stadig at Apple ombyttede telefoner til refurbished.

Det var sådan de gjorde sidst min datter fik repareret sin telefon. Det må have været omkring 2016.

Fordelen ved dette er som Klaus skriver at man får en nærmest ny telefon. Apple tjekker fejlen. Og hvis det er under garanti får man en anden straks. Man skal heller ikke vente på at telefonen bliver repareret. Min arbejds telefon er til reperation pt. Det er en volume knap der fejlede. Foreløbig har den været væk i over en uge. Ouch

Den jeg skal have skiftet batteri på har været i cover og er næsten ridsefri.

I får lige en melding når den er retur.


Redigeret af Mufti - 13-Maj-2018 kl. 07:59
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2018 kl. 08:11
Den bliver jo nok sendt med "sneglepost" - så vil det tage nogen tid frem og tilbage.

Var der ikke noget med, at der var for mange, som syntes det var trælst med at få en ombytter-telefon retur, synes jeg - eller tager jeg fejl (også) der?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2018 kl. 08:31
jo, de ville hellere have en ny.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2018 kl. 09:51
At få en refurbish telefon er som at få en ny.

Kan godt forstå at folk med næsten ny telefon brokker sig over at få en refurbish.

Min datter indleverede en 1,5 år gammel iphone og fik en refurbish hvilket jeg synes er et godt bytte.


Redigeret af Mufti - 13-Maj-2018 kl. 09:54
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu