recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gråt lærred hvor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gråt lærred hvor?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stephan A Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Januar-2008
Status: Offline
Point: 176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stephan A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gråt lærred hvor?
    Sendt: 09-Maj-2018 kl. 19:44
Hej Recordere

Jeg leder efter steder, hvor man kan købe et geøt mærred med motor, men har svært ved at finde et sted. Er det noget I kan hjælpe med? Det skal være omkring 100-106” i størrelse

Mvh
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2018 kl. 08:13
Hvorfor gråt ?

Det var vist noget man brugte for mange år siden da projektorere ikke var bedre
Til top
cakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-November-2016
Sted: 6230 Rødekro
Status: Offline
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2018 kl. 12:33
Jeg har dette i 120” https://m.elitescreens.com/front/front/productdetail/product/36
Bestilt hjem ved https://www.av-connection.dk mega god service ved dem
Til top
Stephan A Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Januar-2008
Status: Offline
Point: 176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stephan A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2018 kl. 18:07
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Hvorfor gråt ?

Det var vist noget man brugte for mange år siden da projektorere ikke var bedre

Uden at tråden skal blive til en diskussion om det, så hænger det unstuen, med hvide vægge m.v hvorfor en del lys reflekteres. Derudover så er det en entry model (benq w2050a) så sort er ikke helt sort. Der er lidt glow. Derfor er ønsket at et gråt kan hjælpe mod ambient light
Til top
Stephan A Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Januar-2008
Status: Offline
Point: 176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stephan A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2018 kl. 18:09
Det er et fedt lærred, men mit håb er at det kan gøre for maks omkring 3.000. Jeg håber der er muligheder for det
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu