recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HbbTV / DR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HbbTV / DR

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
J.F.L Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 749
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.F.L Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HbbTV / DR
    Sendt: 12-Maj-2018 kl. 09:28
Jeg har aldrig før haft problemer med HbbTV på DR's kanaler.

De sidste dage har jeg fået en fejl - jeg kan fint få oversigten over programmer frem, men jeg får fejl når jeg forsøger at afspille noget.

Jeg har naturligvis tjekket at TV'et er på nettet - Netflix m.m. virker fint. HbbTV virker også fint på fx RTL.

Andre der oplever noget lignende?

Mit TV er et Philips hvor HbbTV altid har fungeret fint - TV'et er ikke blevet opdateret siden januar (og der er heller ingen nye opdateringer til det).

Vi har tv via YouSee.


Redigeret af J.F.L - 12-Maj-2018 kl. 09:32
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2018 kl. 15:25
hmmm jeg fik for en lille måneds tid siden en SSL certifikat fejl på mit philips tv. netop også dr tv. Skrev til dem der lavede integrationen (nordija) de havde dog udskiftet alle certifikater, dog havde de skiftet website, så det er ikke utænkeligt at der var en url-fejl i deres platform, men det nægtede de dog og bad mig skrive til DR i stedet.
Til top
J.F.L Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 749
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.F.L Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2018 kl. 11:15
Kan ikke forestille mig det har noget med certifikatfejl at gøre - det er bare pludselig holdt op med at virke.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2018 kl. 11:25
Jeg fik en decideret fejlmeddelelse. hvis du "bare" står og hænger i TV'et, så er der ingen fejlmeddelelse. Men du siger der ikke har været nogen opdateringer siden januar - prøv at søge efter om der er. jeg plejer heller ikke at få besked om opdateringer, men en dag efter ovenstående fejl kom tv'et lige pludselig op med at der var en OTA opdatering.
Til top
J.F.L Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 749
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.F.L Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2018 kl. 12:03
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu