recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG SJ09 - Værd at købe?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG SJ09 - Værd at købe?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG SJ09 - Værd at købe?
    Sendt: 13-Maj-2018 kl. 11:50
Soundbar med Dolby Atmos.

På tilbud idag i Power til 3490 Kr, kun i Lyngby.

Har læst anmeldelser af produktet, og til trods for mangler, så overvejer jeg denne seriøst, især til prisen. Kan læse mig frem til den kun har én HDMI, men har kun en Blu-ray afspiller, og Tv-kiggeri samt Netflix er direkte igennem Tv'et,  så tænker ikke det er et problem.

Mange anmeldelser har netop lagt vægt på, at prisen er for høj, men det var dengang den kostede omkring de 9000 Kr. Nu er den helt nede i pris, med det i mente, er det så et røverkøb, hvis man nu gerne vil have en soundbar med Dolby Atmos?

Tilsvarende soundbars med Atmos fra Sony, Yamaha og Samsung er muligvis en smule bedre, men koster jo ikke mindre end 8000-9000 Kr.


Redigeret af vasif - 13-Maj-2018 kl. 11:52
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2018 kl. 12:02
Jeg er også interesseret til den pris
Vil gerne spørge ejere, om overfladen er mat eller blank?
Min Samsung MS660 er så blank, at jeg har lagt sort stof på overfladen
Da jeg ellers kan se især underteksterne i overfladen

Nå, efter nærlæsning kan jeg se at det kun er i Lyngby

Redigeret af jake51 - 13-Maj-2018 kl. 12:04
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2018 kl. 16:41
Har den og er egentlig godt tilfreds.. Atmos virker OK men det skal ikke sammelignes rigtig atmos..

Jeg erstattede mit 5.1 bose sæt med denne og har ikke fortrudt

Jeg bruger kun HDMI porten til min xbox grundet der er delay i lyden hvis jeg køre den igennem tv'et.. men dette er en xbox fejl og ikke Sj9..

overflade er mat 
Til top
A.M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2017
Sted: Aarhus C
Status: Offline
Point: 182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.M. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2018 kl. 17:09
Denne model er med subwoofer, ikke?
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2018 kl. 17:34
Oprindeligt skrevet af A.M. A.M. skrev:

Denne model er med subwoofer, ikke?

Jo. Som faktisk gør det rigtig godt
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2018 kl. 18:36
Jake51: Overfladen er mat :)

Jeg endte med at købe den, da tilbuddet var alt for godt. Er fint tilfreds, men fantastisk og fremragende lyd er det ikke trods alt ikke, men fint til behovet. Nu er både TV, Soundbar og Blu-ray-afspiller fra LG :)

Det troede jeg alligevel aldrig skulle ske, for bare 5 år tilbage :D


Redigeret af vasif - 13-Maj-2018 kl. 21:42
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2018 kl. 19:15
Oprindeligt skrevet af vasif vasif skrev:

Jake51: Overfladen er mat :)

Jeg endte med at købe den, da tilbuddet var alt for godt. Er fint tilfreds, men fantastisk og fremragende lyd er det ikke trods alt som forventet. Nu er både TV, Soundbar og Blu-ray-afspiller fra LG :)

Det troede jeg alligevel aldrig skulle ske, for bare 5 år tilbage :D

Er der ingen tonekontroller - Bas og Diskant, samt evt, Loudness, at pille ved nogen steder?
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2018 kl. 21:43
Kun Bass og Treble, og så et par lyd-indstillinger, som f.eks. night mode, auto-volume & auto-power.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu