recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 47PFS7509/12
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips 47PFS7509/12

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Philips 47PFS7509/12
    Sendt: 14-Maj-2018 kl. 19:55
Det er mig simpelthen en gåde de slipper afsted med at levere et så sub-par produkt uden tilsyneladende større konsekvenser.

-- Det er mig en gåde at folk kan gå og tro at de kan tillade sig at udlede nogen regler når de kun har 1 tilfælde at gå ud fra.
n+1 når n=1 duer ikke. der skal betydeligt flere punkter til for at lave lineær regression. - Det er basal skolematematik.

(og jeg er godt klar over dine frustrationer, men du er bare nødt til at klappe hesten og springe på den næste hest i stedet. Der er masser af heste i stalden.)
Til top
zunex Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 12-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zunex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2018 kl. 17:36
Nederen.

Det er mig simpelthen en gåde de slipper afsted med at levere et så sub-par produkt uden tilsyneladende større konsekvenser. Har ikke tjekket salgstallene, konstaterer bare de fortsat er udbredt tilgængelige.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2018 kl. 21:59
Det bedste du kan gøre er nok at tage den en tur med på genbrugsstationen og aflevere den som elektronikaffald.

En skam du ikke slog til, på den Pioneer 5090 der lige har været billigt til salg. Fantastisk billede og et menusystem der bare fungerer.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
zunex Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 12-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zunex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2018 kl. 21:47
Hejsa og tak for svar

Ja, manual er gennemsøgt efter reset og nulstil, uden resultat.

Den eneste måde jeg kan tænde det på, hvor billedet kommer på, er faktisk ved at tage strømmen.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2018 kl. 20:58
lad være med at slukke det helt. ja philips er generelt ikke de bedste til software delen (ok, hw er altså heller ikke alt for god eftersom det generelt er så langsomt, mit 7109 er også langsomt. Billedkvaliteten er derimod ganske fin, og hovedårsagen til at jeg købte det dengang)

Går som minimum ud fra du allerede har gennemlæst manualen for dit spm? (eller i det mindste søgt efter manualen på nettet?)
Til top
zunex Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 12-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zunex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2018 kl. 20:33
Hej,

Har lige aftaget dette fjernsyn, og er intet mindre end rystet. Jeg vidste godt (det er ikke mit første Philips TV) at de ikke har begreb skabt om ordentligt fungerende software. Men dette overstiger alligevel min vildeste fantasi.

Philips har altid været langsom til at boote helt op, og med det mener jeg at efter billedet er kommet på går der noget ekstra tid inden apparatet lader sig betjene. Groft sagt kan man sige at man ikke skal prøve på at trykke pånoget før kanal info pludselig popper op på skærmen. 

Men dette apparat kan til tider fejle med at tænde op. Der kommer lyd, men panelet tænder ikke = intet billede. De gange der kommer billede på er betjeningen  Über sluggish. Menuernes animationer fungerer ikke... Osv. Uendelig liste af defekter. 

Mit spm midt i alt dette: Er der nogen der ved hvordan man kan køre et reset udover menuens factory reset. Eller I det hele taget har tips til dette lorte apparat 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu