|
Ældre JVC KD-A3 båndoptager. Stadig god? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Woody81
Junior bruger Oprettet: 05-Oktober-2007 Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Maj-2018 kl. 00:01 |
Jeg vil gerne kopiere en CD over på bånd. Jeg har ikke nogen båndoptager så jeg har været langs for at finde en.
Er den her JVC KD-A3 fra 80'erne stadig god eller skal jeg se mig om efter noget nyere?
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7100 |
Funktioner
Tak(0)
|
vel rent gæt orden du har fundet stadig er god
Det er jo snart mange år siden kassette afspillere var nye Prøve den før køb. |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eller også gå efter noget Pioneer ELLER Akai, m. GX-tonehoved. Bare sørg for at få lov til at se og høre dem. De kan godt have stået stille i mange år, og så kan mekanikken godt være noget sløv.
|
|
Woody81
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for jeres svar. Jeg kigger i genbrug, fordi jeg vil ikke give for mange penge for den. Jeg vil lige prøve at se på den igen. Når de igen åbner senere på ugen. |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft en magen til denne:
for mange år siden og den gjorde det fantastisk. Jeg kopirede mange CD'er til bilen.
Jeg kunne ikke komme af med min for 5-7 år siden, så den kom direkte i kværnen. Det gjorde ondt, men den blev jo ikke brugt. |
|
Woody81
Funktioner
Tak(0)
|
PerW: Den er godt nok fed. Jeg har ikke tænkt på bånd i årevis. Og jeg troede aldrig, at jeg skulle have en båndoptager igen. Men så lige pludselig fra den ene dag til den anden, skal jeg kopiere en CD til bånd for min bror. Hvis den JVC virker, så køber jeg den. Jeg tror ikke, at den koster mere end 50,- Nok mindre. Men når ingen gider bånd mere (Eller jo - nogen gør jo) så kan man måske finde noget rigtig kram til ingen penge.
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Siden din bror, er den, der skal bruge det, må han vel have noget at afspille det på, men det er måske til bilen?
Hvorfor låner du ham ikke bare din CD, så er det vel op til ham selv at kopiere den, og hvis han stadig bruger bånd, er det måske tid til at opgradere, med mindre det er for sjov og ballade?
Redigeret af Supergris - 16-Maj-2018 kl. 13:47 |
|
Woody81
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er til bilen. Og det er heller ikke noget jeg 'skal'. Det er noget jeg gerne vil :) Som en side bemærkning: Det er ikke en købe-CD eller copyrighted.
Redigeret af Woody81 - 16-Maj-2018 kl. 14:00 |
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jamen, så held og lykke med et smut tilbage i tiden... :)
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10451 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det har vist ingen betydning. Mig bekendt er analog kopiering tilladt. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 408 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kan i flere (foto)butikker få overspillet/konverteret musik, film og billeder mellem alle medier... også de udgået
Hvis du selv vil eje en maskine (feks. CD vs. kassette) kan man stadig købe en CD- kassette-afspiller (altså CD og Kassette i samme maskine), fra ny, som kan kopiere begge veje Bond Redigeret af bbond - 16-Maj-2018 kl. 19:50 |
|
Woody81
Funktioner
Tak(0)
|
Supergris: Tak :) fltk: Ok. Der kan man bare se. bbond: Det var en mulighed. Men så er det en helt anden pris. Hvis det ikke bliver den her JVC, så bliver det en anden brugt. Der er mange fede ældre maskiner fra de japanske mærker. Jeg var i tvivl, om den her JVC simpelten var for gammel - altså om teknikken var dårligere og om det var bedre at finde en fra slut 80'erne eller 90'erne. Den her JVC er vist fra slut 70'erne. Men hvis den virker, og jeg kan få den til billige penge, køber jeg den.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |