recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ældre JVC KD-A3 båndoptager. Stadig god?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ældre JVC KD-A3 båndoptager. Stadig god?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2018 kl. 06:42
Eller også gå efter noget Pioneer ELLER Akai, m. GX-tonehoved. Bare sørg for at få lov til at se og høre dem. De kan godt have stået stille i mange år, og så kan mekanikken godt være noget sløv.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6981
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2018 kl. 06:32
vel rent gæt orden du har fundet stadig er god 

Det er jo snart mange år siden kassette afspillere var nye

Prøve den før køb.

Til top
Woody81 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woody81 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2018 kl. 00:01
Jeg vil gerne kopiere en CD over på bånd. Jeg har ikke nogen båndoptager så jeg har været langs for at finde en.

Er den her JVC KD-A3 fra 80'erne stadig god eller skal jeg se mig om efter noget nyere?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu