recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indstilling af Marantz 6011 forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indstilling af Marantz 6011 forstærker

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2018 kl. 08:00
jeg prøver igen:


Når du kører autosetup, finder den så alle højttalere?

Hvilke højttalere drejer det sig om?

Hvordan har du sluttet dem til forstærkeren (hvilke udgange)?



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2018 kl. 10:23
Oprindeligt skrevet af philler philler skrev:

Jeg har kørt en autokonfiguration, men jeg synes ikke er det lyder optimalt, så derfor har jeg konfigureret det manuelt. Mine højtaler i loftet kan man ikke sætte ind, som de sidder i rummet. :)
Menes der at du ikke kan køre Atmos?

Evt nulstil Reciever og start forfra med fuld Audyssey Setup fra 8 punkter. 

Der er noget i indstillinger der ikke er rigtig, hvis Reciever ikke selv registrerer hvilket surroundsignal den modtager fra TV eller afspiller

Nulstil:

Sluk Reciever. Tryk samtidigt på ON, GAME og INFO på selve Recieveren til der står Initialized på Displayed. Evt er det på TV via OSD, så skal du ha TV tændt og valgt hdmi indgang til Reciever.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2018 kl. 10:26
Blu-ray afspiller skal indstilles til Bitstream/PCM i hdmi udgang for at Reciever selv kan skifte til korrekt surround format.
Til top
philler Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-Maj-2018
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér philler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2018 kl. 22:06
Den finder alle højtalerne når jeg køre en auto setup. Jeg har tilsluttet højtaler i alle udgange undtaget i begge height 2, og height 1 L udgangen.
Philler
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2018 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af philler philler skrev:

Den finder alle højtalerne når jeg køre en auto setup. Jeg har tilsluttet højtaler i alle udgange undtaget i begge height 2, og height 1 L udgangen.
Så er problemet vel løst?
Til top
philler Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-Maj-2018
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér philler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2018 kl. 23:41
Ja, bortset fra at jeg ikke kan forstå at der er en højtaler der ikke spiller i loftet.
- hvordan får man alle 11 højtaler kanaler omme bag forstærkeren til at virke? :)
Philler
Til top
Practical Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Maj-2018
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Practical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2018 kl. 23:56
Har du læst manualen ?
Til top
philler Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-Maj-2018
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér philler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2018 kl. 23:57
Nej, det har jeg ikke endnu.. :)
Philler
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2018 kl. 23:59
taget i betragtning at der kun er 9 forstærkerkanaler i 6011, så kommer det aldrig til at ske.

Prøv at fortæl, hvilke højttalere du har sat til i hvilke udgange.



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2018 kl. 00:00
Oprindeligt skrevet af philler philler skrev:

Nej, det har jeg ikke endnu.. :)

Okay, så sæt i gang.
Hvis du vil have det bedste ud afbidt udstyr, så læs manualen - hele vejen igennem.



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
philler Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-Maj-2018
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér philler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2018 kl. 00:01
Jeg har ikke fået manuellen på dansk, så det er lidt problematisk for mig. :)
Philler
Til top
philler Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-Maj-2018
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér philler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2018 kl. 00:08
I frontkanalerne har jeg selfølgelig tilsluttet begge fronthøjtalerne. alle lofthøjtaler er henholdsvis tilsluttet i center, surround R & L, surround back R & L & heigth 1.
Philler
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu