recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Defekt Marantz SR7002 bortgives
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Defekt Marantz SR7002 bortgives

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Defekt Marantz SR7002 bortgives
    Sendt: 21-Maj-2018 kl. 12:41
Har sådan en stående der en dag slukkede og ikke vil tænde igen... rød lampe blinker, kan ikke lige huske hvor mange gange..

Hvis der er en der vil prøve at fikse den er det din for at hente den..
alt tilbehør haves
I Hasselager/ Aarhus syd
Ning
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2018 kl. 17:42
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Har sådan en stående der en dag slukkede og ikke vil tænde igen... rød lampe blinker, kan ikke lige huske hvor mange gange..

Hvis der er en der vil prøve at fikse den er det din for at hente den..
alt tilbehør haves
I Hasselager/ Aarhus syd
Jeg kunne være fristet til at prøve kræfter med reparation, men har for nuværende først plan om at køre omkring de kanter midt i august. Smile

Mvh. JørgenT
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2018 kl. 22:14
Jeg stiller den til side, så kan vi se om der er en der henter den... ellers er du velkommen til augustSmile
Ning
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2018 kl. 06:56
Takker. Big smile
Mvh. JørgenT
Til top
d19s Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Oktober-2008
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér d19s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2018 kl. 12:28
Jeg vil godt komme og hente den.. evt fredag??


Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2018 kl. 16:30
Bortgivet til ovenstående.....Held og lykke med redningsforsøgetTongue
Ning
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu