recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OnePlus 6 software fejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OnePlus 6 software fejl

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMA37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: OnePlus 6 software fejl
    Sendt: 28-Maj-2018 kl. 13:42
Hej,

Håber virkelig på jeres hjælp - 

Er ikke den store nørd i alt det her og derfor håber jeg virkelig på jeres hjælp og gerne en brugervenlig en Smile

Hentede min Oneplus 6 i lørdags og alt godt, men i går ser jeg en Android P beta mulighed og vælger at kører den ind.

Men nu finder jeg ud af flere funktioner ikke virker og derfor ønskede jeg at komme retur til Android O igen.

Går ind på Aoneplus hjemmeside, henter https://downloads.oneplus.com/oneplu...xygenos_5.1.5/
ligger den på telefonen og vælger den skal opdatere telefonen fra lokal storage.

Herefter starter telefon og alt ser rigtigt ud Smile

Men kan vælge sprog og godkende diverse ting, men så kommer den til skærmen kopier apps og data ( kan vælge kopier dine data eller konfigurer data )
Lige meget hvad jeg vælger, så siger den søger efter opdatering og herefter skal jeg vælge wi-fi eller mobilnetværk.

Lige meget hvad jeg vælger, så springer den tilbage til kopier apps og data - 

Andre der har prøvet dette?

Kan jeg på anden måde få adgang til min telefon, feks via software på en pc eller lign.

Jeg kan ikke komme ind i telefonen, så intet kan gøres hefra.

Er også forsøgt med master reset og valgt de forskellige muligheder, men gir det samme.

Så tænker jeg skal have lagt ny software på telefonen, men hvordan får jeg den overført/installeret?

MVH Johnny
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2018 kl. 14:18
Er det en Android P beta fra OnePlus du har forsøgt at lægge på?

Hvis ikke, så er jeg bange for du har et problem, med mindre OnePlus er villige til at hjælpe dig.

Er det Beta'en fra OnePlus, så kontakt dem for hjælp. De plejer at have en udemærket support.

Fra OnePlus' hjemmeside:

As the name suggests, this build of Android P is best suited for developers and early adopters. As it is still in an early stage of development, we do not recommend flashing this ROM if you have little to no experience in software development. Proceed at your own risk!



Redigeret af Deschain - 28-Maj-2018 kl. 14:25
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMA37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2018 kl. 14:50
Det er deres egen beta af Android P
Til top
PSSO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PSSO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2018 kl. 16:36
se afsnit:
III. Instructions of roll back from DP version to MP version – Local Rollback

her: 
mvh PSSO
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2018 kl. 16:55
og så for lige at gnide lidt salt i såret (selvom jeg har fuld forståelse for nysgerrigheden og lysten til at se "nye ting".)

 Proceed at your own risk

hvis du ikke kan acceptere at du muligvis kan bricke din mobil, måske fordi det er den eneste du har. Så lad være med at installere tidlige beta udgaver. Jeg har selv været win10 fast ring "tester" siden starten, og har også "ominstalleret" et par gange, men afhængig af vigtigheden af din enhed og "hvornår" den bare skal virke. Så er det måske en god ide at styre nysgerrigheden noget mere.
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2018 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af PSSO PSSO skrev:

se afsnit:
III. Instructions of roll back from DP version to MP version – Local Rollback

her: 

Han skriver jo at han slet ikke kan komme ind i telefonen.
Til top
PSSO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PSSO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2018 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Oprindeligt skrevet af PSSO PSSO skrev:

se afsnit:
III. Instructions of roll back from DP version to MP version – Local Rollback

her: 

Han skriver jo at han slet ikke kan komme ind i telefonen.

Det er altid muligt at chatte med deres support - https://www.oneplus.com/dk/support
mvh PSSO
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMA37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2018 kl. 19:15
Ja det er ikke top dollar og fortryder da også, men hjælper jo ikke her
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMA37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2018 kl. 19:17
Ja jeg kan ikke komme ind i telefonen - kan heller ikke via windows overføre en ny ROM
Derfor håbede jeg på der fandtes en windows software, som måske kunne hjælpe med at fixe noget
Til top
PSSO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PSSO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2018 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af JMA37 JMA37 skrev:

Ja jeg kan ikke komme ind i telefonen - kan heller ikke via windows overføre en ny ROM
Derfor håbede jeg på der fandtes en windows software, som måske kunne hjælpe med at fixe noget
Har du prøvet at starte den i recovery mode og derefter wipe den?

Som nævnt prøv deres support, de svarer hurtig på spørgsmål
mvh PSSO
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMA37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2018 kl. 19:47
Har lige lagt mærke til flg.

og kan vist ikke ligge foto op i dette forum som jeg ser det.

Når jeg taster pin-kode ved opstart, så viser den TDC som udbyder - 
Men så kommer der en pop-up hvor der oplyses

" Android setup
Ikke logget ind
For at bruge denne telefon skal du først logge ind på en af e........"

Mere kan man ikke se - gir det lidt input
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2018 kl. 20:33
Prøv nu at tage fat i OnePlus, tror ikke du finder nogen løsning herinde.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu