recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OnePlus 6 software fejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OnePlus 6 software fejl

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMA37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2018 kl. 21:05
Har lige snakket med dem og de snakker bare i ring - men der er oprettet en sag og de kommer tilbage i morgen.

Men tyder på telefonen er blevet låst efter master reset og derfor kan man ikke komme ind og taste sin google konto igen
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2018 kl. 17:35
Jeg byder lige ind her:

   Google er begyndt at låse enheder i stil med apple og deres icloud

Kan du eventuelt prøve at logge ud af enheden fra en pc http://www.google.com/android/find

EDIT: Havde ikke været opmærksom på, at tråden er over en uge gammelConfused


Redigeret af buenso80 - 09-Juni-2018 kl. 19:03
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMA37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2018 kl. 16:29
Den var låst via Google konto og ja man kunne se den inde på sin konto og fjerne den, men telefon blev ved med at være låst.

Så telefon blev ombyttet og alt er nu godt
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2018 kl. 07:28
Oprindeligt skrevet af JMA37 JMA37 skrev:

Hej,

Håber virkelig på jeres hjælp - 

Er ikke den store nørd i alt det her og derfor håber jeg virkelig på jeres hjælp og gerne en brugervenlig en Smile

Hentede min Oneplus 6 i lørdags og alt godt, men i går ser jeg en Android P beta mulighed og vælger at kører den ind.

Men nu finder jeg ud af flere funktioner ikke virker og derfor ønskede jeg at komme retur til Android O igen.

Går ind på Aoneplus hjemmeside, henter https://downloads.oneplus.com/oneplu...xygenos_5.1.5/
ligger den på telefonen og vælger den skal opdatere telefonen fra lokal storage.

Herefter starter telefon og alt ser rigtigt ud Smile

Men kan vælge sprog og godkende diverse ting, men så kommer den til skærmen kopier apps og data ( kan vælge kopier dine data eller konfigurer data )
Lige meget hvad jeg vælger, så siger den søger efter opdatering og herefter skal jeg vælge wi-fi eller mobilnetværk.

Lige meget hvad jeg vælger, så springer den tilbage til kopier apps og data - 

Andre der har prøvet dette?

Kan jeg på anden måde få adgang til min telefon, feks via software på en pc eller lign.

Jeg kan ikke komme ind i telefonen, så intet kan gøres hefra.

Er også forsøgt med master reset og valgt de forskellige muligheder, men gir det samme.

Så tænker jeg skal have lagt ny software på telefonen, men hvordan får jeg den overført/installeret?

MVH Johnny
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2018 kl. 07:33
Hej Johnny
Hvad gjorde du nøjagtigt, inden du udførte din såkaldte master reset? Kort sagt. Hvad trykkede du på (funktioner eller knapper) for at nå til master reset? Jeg har en mistanke om at du kun har lavet en factory reset.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2018 kl. 08:30
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Hej Johnny
Hvad gjorde du nøjagtigt, inden du udførte din såkaldte master reset? Kort sagt. Hvad trykkede du på (funktioner eller knapper) for at nå til master reset? Jeg har en mistanke om at du kun har lavet en factory reset.

Han har fået en ny telefon, problemet er løst..
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2018 kl. 08:32
Ok. Tak for svaret 😀

Redigeret af bentpetersson - 13-Juni-2018 kl. 08:32
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2018 kl. 13:58
gå ind på xda der er hjælp at hente
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMA37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2018 kl. 14:06
Alt er afsluttet med ny telefon - OnePlus kunne ikke låse den op.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu