recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KØBES: JVC X3/7/9 eller X30/70/90 projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

KØBES: JVC X3/7/9 eller X30/70/90 projektor

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2018 kl. 15:15
Der er en del interessante projektorer på eBay.de og co.uk, men de gider ikke sende udenfor Tyskland eller England :(
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2018 kl. 16:59
Købes stadig meget gerne.
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2018 kl. 17:38
Har sendt PM med min X7 :)
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2019 kl. 02:16
Jeg har nu INGEN fungerende projektorer og søger DESPERAT en fungerende X3, 7, 9, 30, 70 eller 90!

Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2019 kl. 12:06
Så må du til lommen
Det er nemmere at diktere prisen, når man i forvejen har en eller flere velfungerende projektorer
Men ja, film på 55" fladskærm er der ikke meget ved (eller hvad du har af fladskærm)
Der er en X30 til 8K på dba
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2019 kl. 12:27
Jeg har ingen fladskærm.
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2019 kl. 13:25
Hvorfor skal det være en så gammel generation? Pga prisen eller en vis forkærlighed? :)
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2019 kl. 16:32
Pris er selvfølgelig en faktor, men det er også fordi at de seks modeller bruger den samme lampe.
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2019 kl. 18:56
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Pris er selvfølgelig en faktor, men det er også fordi at de seks modeller bruger den samme lampe.

Vil sige de nye modeller med HDMI 2.0 også er forfærdelige i hverdagen i forhold til de gamle!
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2019 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af JohnConnor JohnConnor skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Pris er selvfølgelig en faktor, men det er også fordi at de seks modeller bruger den samme lampe.

Vil sige de nye modeller med HDMI 2.0 også er forfærdelige i hverdagen i forhold til de gamle!

Uddyb lige denne, Connor?
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2019 kl. 10:07
jeg ville ikke gå lavere end x35, da ballast boardet kan ryge på x30. 
Tror du kan finde en x35 til under 10k. Det er vel også en ok pris?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2019 kl. 10:31
Lige nu er der umiddelbart ingen til salg. Det kræver også en helt ny samling lamper. Jeg har i øvrigt slet ikke 10k liggende.

Jeg havde faktisk en X35 på et tidspunkt, men jeg skillede mig af med den igen. Hvorfor kan jeg ikke umiddelbart huske.

Men ja, det er virkelig nederen med det der ballast-fis. Det er i hvert fald det der er galt med den ene af mine X30'ere.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu