recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bredbånd i 1 måned
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bredbånd i 1 måned

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2018 kl. 07:58
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2018 kl. 18:15
I Tønder får jeg svært ved at hjælpe med at låne ud, men har en, mener jeg det er, Huawei e5180, som vi kan finde en fornuftig pris på, hvis du overvejer en SIM-kortløsning. 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2018 kl. 22:21
Er det ikke bare at bruge sin mobiltelefon som hotspot i den måned det står på?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Queen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2009
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2018 kl. 22:58
Vær opmærksom på at Oister kan have total dårlig hastighed, hvis man bor i et sommerhus område

ja, sidste sommer var det faktisk  næsten umuligt at få forbindelse om morgenen og ligeledes om aftenen, da først skoleferien startede og  indtil august - virkelig det rene skod!!!

Da jeg ringede til dem, fik jeg bare beskeden.

"Det er helt normalt, når der er mange brugere på masten samtidig, så det kunne de ikke gøre noget ved" !!!!!

Det var åbenbart ikke gået op for dem,  at det er ret normalt, at der er mange mennesker i sommerhusene om sommeren. :-)

Så nu er vi færdige med Oister. :-)


Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2018 kl. 06:51
Jeg har en helt anden oplevelse med Oister.

Bruger også ekstern antenne. Startede med Oister. Skiftede til Plenti der også brugte 3’s net. Det er nu blevet til Telmore.

Jeg har i dag nogenlunde samme opload og download, som da jeg var hos Oister.

Det der gjorde forskellen var den eksterne antenne.


Redigeret af Mufti - 06-Juni-2018 kl. 06:52
Til top
Queen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2009
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2018 kl. 09:35
Der er meget stor forskel på Oister - om det er i byerne eller i landområder (sommerhusområder)

I daglig dagen når jeg var "hjemme" havde jeg også super hastighed.

Mit indlæg var ment som et reminder - om at Oister er enten ok eller skod. :-)

Dækningskortet kan man ikke regne med.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2018 kl. 10:30
Det har du nok ret i.

Hjemme hos mig selv i Storkøbenhavn er Oisters dækning ringe. Men i sommerhuset på Lolland er den god.

Og igen. Den eksterne antenne gør forbindelsen stabil nok til streaming.
Til top
JBoysen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JBoysen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2018 kl. 13:21
Mht. OPs oprindelige spørgsmål, så bliver VM fodbold vist på DR1 og TV2. De kampe der vises på DR1 må man vel kunne tage med en simpel stueantenne? Vi modtager DR1 over en lille stueantenne og har ellers streaming for resten (TV2Play, Netflix osv.)
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2018 kl. 11:57
har du ikke internet på din mobil tlf så kan det bruges op mod en pc 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu