recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Chromecast 4K
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Chromecast 4K

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Chromecast 4K
    Sendt: 08-Juni-2018 kl. 13:35
Jeg ser udelukkende tv på min projektor Pana 3000 via en Chromecast 2. Skal købe endnu en chrome til Køkkenet. Er der nogen ide i at købe en 4K og putte den i projektoren og bruge den gamle i køkkenet. Projektoren har full HD men ikke 4K og jeg får det heller ikke i den nærmeste fremtid. En sjælden gang standser streaminegen for at så at køre videre ca 30 sek efter. Actor

Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2018 kl. 16:11
Du får mulighed for at anvende kablet internet forbindelse, hvilket måske kan løse dit buffer problem. 
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2018 kl. 13:16
Man kan også tilkøber ethernet forbindelse til CC2

LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2018 kl. 12:57
jeg tænkte mere på om jeg kan vinde noget kvakitetsmæssigt på billedsiden ved at købe 4k når min Pana kun er Full HD
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2018 kl. 12:58
for øvrigt står min router i soveværelset. Så direkte connect til Chrome er umuligt. Actor
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2018 kl. 13:33
Jeg har en CC 4K Ultra liggende i Silkeborg

Hvor bor du?

NB. Måske er der ikke forskel på billedet mellem de to CC du spørger om, men menu'er og skift mellen film og opstart af film/serier går meget hurtigere på en Ultra.

Denne her:
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2018 kl. 16:33
jeg bor i Odsherred/Valby. Ikke just en smuttur fra dejlige 
Silkeborg.
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2018 kl. 16:40
Oprindeligt skrevet af Actor Actor skrev:

jeg bor i Odsherred/Valby. Ikke just en smuttur fra dejlige 
Silkeborg.


Nej Desværre.

Men for at svare på dit spørgsmål, så vælg en Ultra uanset hvad. Billedet kan du pt ikke gøre noget ved, men den er bare så meget hurtigere.

Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2018 kl. 21:04
hva koster din CC? Ikke fordi vi er oppe i millioner.  Men et par hundrede her og der kan man købe meget Amarone for.
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2018 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af Actor Actor skrev:

hva koster din CC? Ikke fordi vi er oppe i millioner.  Men et par hundrede her og der kan man købe meget Amarone for.


Du må gerne købe den for det halve (300,00) men så er der jo lige det med fragt. Hvis jeg skal sende bliver det med TT nummer og Posten skal jo have en bondegård for at sende en lille pakke i dag.

Send mig en PM hvis det har interesse.

CC er stort set ny, har ikke brugt den meget + er med org. kasse. Har en kvittering fra Elgiganten.
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2018 kl. 22:30
jeg er et håblst gammelt røvhul! Hvad er TT og PM? LOLLOL
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2018 kl. 22:37
Oprindeligt skrevet af Actor Actor skrev:

jeg er et håblst gammelt røvhul! Hvad er TT og PM? LOLLOL


TT er Track and Trace med Posten, så kan man følge pakke vej gennem systemet. Og om den er sendt/modtagt etc.

PM er en Personlig Besked (Private Message) så skal vi ikke dele vores personlige oplysninger i et offentlig forum.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu