|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Turtle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 24-September-2006 kl. 10:21 |
Hej,
Jeg har lige købt et Toshiba 37WL66Z og ønsker at forbinde det til min computer. Yderligere har købt et DVI-HDMI: http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Kabel/Digitalkabel/B ANDRIDGE_ProfiGold_DVI-HDMI_kabel_2_meter.htm Behøver jeg mere for at kunne tilslutte det til computeren - nogen adapter? Er der iøvright nogen der kan anbefale et vægbeslag til denne model? På forhånd tak ![]() Mvh, Jonas Redigeret af Turtle - 24-September-2006 kl. 10:22 |
|
![]() |
|
Turtle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Ingen der har erfaringer med dette?
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Du skal ikke bruge nogen adapter, men blot tilslutte DVI stikket til dit grafikkorts DVI udgang, og HDMI stikket ind i TV'ets HDMI1 indgang. Dernæst skal du vælge opløsningen HD 720p (1280x720) i dit grafikkorts driver opsætning. Vægbeslag ved jeg ikke noget om, jeg bruger den medfølgende fod. |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
1000 tak for svaret
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |