recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bland Selv - Sport kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bland Selv - Sport kanaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bland Selv - Sport kanaler
    Sendt: 12-Juni-2018 kl. 21:45
Overvejer en Yousee bland selv pakke med 10 kanaler. 

Vil gerne være dækket bedst/bredest ind mht. fodbold, tennis og motorsport. Kan se der er en del sportkanaler. Som jeg ser det er jeg dækket godt ind med 
3+
- Champions League
- Premier League
- Super Liga

 Eurosport 1
- Motorsport: F1 og Formula E
- WTA Tennis

noget jeg mangler?

Dernæst vil jeg gerne have discovery men kan ikke helt se hvad forskellen er på;
- Discovery Showcase HD: Hælder nok til denne pga. HD og ser ud til at være ok serier
- Discovery


Redigeret af oo27 - 12-Juni-2018 kl. 21:47
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2018 kl. 23:50
F1 er på 3+
Måske du også skulle overveje TV3 Max og TV3 Sport for at være dækket ind i forhold til PL og CL ⚽️
Digitalt.tv har lavet en oversigt over hvilke tv-kanaler der viser Superliga kampe 



Redigeret af katbird - 12-Juni-2018 kl. 23:57
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2018 kl. 00:08
Som katbird siger, 3+ sender F1 (det gør Eurosport svjv ikke - til gengæld sender de Le Mans Thumbs Up).
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
wiesel Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2008
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiesel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2018 kl. 12:55
1. TV3+
2. TV3 SPORT
3. TV3 MAX
4. 6’eren
5. Canal 9
6. Eurosport 1
7. Eurosport 2
8. TV 2 Sport
9. 
10.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2018 kl. 16:48
Nu er motorsport tæt på den eneste sportsgren jeg overhovedet ikke ser .Har dog bemærket ,at en af de Tyske stationer RTL/ZDF næsten altid sender F1 ? , - men måske Danske kommentatorer er vigtige ? 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2018 kl. 18:31
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Nu er motorsport tæt på den eneste sportsgren jeg overhovedet ikke ser .Har dog bemærket ,at en af de Tyske stationer RTL/ZDF næsten altid sender F1 ? , - men måske Danske kommentatorer er vigtige ? 

Ikke obligatorisk, men kan nu godt lide at høre på Tom K og de andre rødder, det var mere for at spore mig ind på hvilke kanaler der komplementerer hinanden godt, så jeg ikke bestiller to-tre kanaler der overlapper for meget.
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
sqnk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Februar-2015
Status: Offline
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sqnk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2018 kl. 15:42
Kanal 5 sender Danmark Qual/test kampe til bla EM/VM

Redigeret af sqnk - 14-Juni-2018 kl. 16:03
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu