recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TUDEGRIM - Router fra YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TUDEGRIM - Router fra YouSee

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2018 kl. 20:47
Hvordan den ser ud generer mig som sådan ikke, da jeg ikke kan se den fra hvor jeg sidder, men alle de fucking lamper er møgirriterende at have i min kombinerede stue og hjemmebiograf. Jeg blev nødt til at hive en masse klisterdimser frem og dække lamperne til, så der ikke var et lysshow nede til højre for lærredet.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1953
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2018 kl. 19:07
Gud Fader i skuret, hvor er min ny router fra YouSee da tudegrim!! Se bare her: https://imgur.com/7cG0bxH  Men en virkelig fin service fra YouSee's support, må jeg da sige. Routeren var modtaget, nærmest før de havde afsendt den.

Kunne så ikke få det store skrummel på nettet, så jeg måtte igennem de sædvanlige 5 tryk på telefonen, og 10 minutters ventetid, så YouSee kunne få skidtet aktiveret.

Det var et tordenvejr, som havde slået min CG3000 ihjel, mens jeg var på Korfu.


Sagem har jo aldrig været kendt for at lave pæne ting, men denne router er da det værste, jeg længe har set!LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL


Redigeret af mnielsen - 17-Juni-2018 kl. 19:10
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu