recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/V: Adam A7 + Adam Sub8
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/V: Adam A7 + Adam Sub8

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
labze Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Juni-2018
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér labze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S/V: Adam A7 + Adam Sub8
    Sendt: 17-Juni-2018 kl. 22:31
Hey derude

Jeg sidder inde med et sæt Adam A7 højtalere og en tilhørende Adam Sub8. Et par aktive højtalere som er særdeles velspillende. Højtalerne er godt og vel 5-6 år gamle, ikke helt sikker, har ej kvittering. Subben er lidt yngre, godt og vel 4 år. 

De står i fin stand, spiller stadig som de skal, mindre kosmetiske fejl i bunden som kun kan ses hvis man nærstuderer dem. Sælger dem egentlig fordi de er blevet brugt som højtalere i stuen men damen ønsker nogen højtalere som passer bedre ind. I mens de nok skal sælges vil jeg godt lige høre hvad prisleje folk kunne forestille sig det ligger i. Kommer der fine bud er de til salg relativ hurtigt, de står i Glostrup hvis nogen er nysgerrig på det.


Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2018 kl. 23:48
siden du snakker om fine bud, så må du have gjort dig nogle ideer om hvad de skal koste
Til top
labze Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Juni-2018
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér labze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2018 kl. 13:02
Både og, har vel en forhåbning om hvad prisen kunne være, men ærlig talt så har jeg aldrig handlet med brugt højtalere så ved ikke hvordan de holder værdi.

Umiddelbart dog, så ligger Sub8 stadig på en 4000,- i nypris, så tænker 5000-6000,- ikke ville være helt urealistisk. Jeg kan tage fejl, og derfor jeg er åben for bud og vurderinger.
Til top
Tato_mic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2018
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tato_mic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 04:05
Hey, jeg byder 4000kr for det hele, kan komme imorn aften og hente. Hva sir du 😁
Til top
labze Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Juni-2018
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér labze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 16:20
Det er nok lige under det jeg håber at få for det :)
Til top
Tato_mic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2018
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tato_mic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2018 kl. 12:50
ok så må du jo komme med den pris du vil ha. De jo brugte og siden du ik skriver nogen mindste pris eller hvor længe du vil lade lade folk byde, er det lidt svært at forholde sig til annoncen :-)
Til top
labze Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Juni-2018
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér labze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2018 kl. 13:48
Som jeg skrev i svar til Jakob så tænker jeg nærmere 5000-6000,-. Hvis du er interesseret kan vi nok godt blive enige om en pris tættere på den lave ende af skalaen.
Til top
Tato_mic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2018
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tato_mic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2018 kl. 13:08
wuhuuu oki, hva sir du til 4600?
Til top
Tato_mic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2018
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tato_mic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2018 kl. 13:08
😳
Til top
Tato_mic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2018
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tato_mic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2018 kl. 13:10
og det ér A7’ere, og ikke A7x vel?
Til top
labze Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Juni-2018
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér labze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2018 kl. 18:47
Ja, det er A7. 

Vi kan nok godt blive enige om den pris. Tænkte 5000,- men er ikke sikker på jeg kan finde fjernbetjeningen til subwooferen (ikke at den var særlig brugbar), så hvis det er fint så kan vi godt finde ud af det.
Til top
Tato_mic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2018
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tato_mic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2018 kl. 02:16
det nupper Jeg!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu