recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone X nu?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone X nu?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPhone X nu?
    Sendt: 18-Juni-2018 kl. 19:27
Jeg har smadret min iPhone 7 Plus, og har i dag fået svar fra min forsikring, at de dækker den med ca. 5.000 kr. efter selvrisiko. Æv, men altid noget at have en forsikring.

Nu skal jeg så bestemme mig for, om jeg vil købe min elskede iPhone X eller om det er fuldstændig hul i hovedet, når jeg ved, at der kommer en ny om ca.4-5 mdr.?

Alternativet er vel at købe en billig iPhone 6s eller SE og så "holde ud" indtil de nye iPhones kommer i år - men det er også bare lang tid med en midlertidig telefon  

Hvad havde I gjort?
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2018 kl. 22:13
Jeg følger lige med i din tråd, jeg er nemlig i samme båd. Smile
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2018 kl. 23:30
Jeg havde købt en X nu.
Nu er det jo ikke sikkert at du har behov for en X2(eller hvad den kommmer til at hedde.) når den kommer.
 
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 07:15
Køb en x,Jeg købte en x da den kom på markedet og for første gang skifter jeg ikke når der kommer en ny model,x er rigtig god.
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 08:04
Gode argumenter, men kommer X ikke på tilbud når de nye kommer ud? Eller var det noget med X ikke produceres længere?
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 10:43
Keldp, kan du se ind i fremtiden? :)
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 11:05
Generelt kan man godt se at iPhone X er et første generations produkt hvor alt bare ikke er helt gennemtænkt. Så jeg ville uden tvivl vente på næste model. Næste model falder formentlig også i pris? Der går også rygter om at der kommer en billigere/mindre model af iPhone X.

Du kunne også vælge at gøre som mig og prøve en Android. Det er jo "kun" 3 måneder. Og der er sket utrolig meget med Android de sidste par år.
Vil du blive ved Apple så ville jeg personligt vælge en brugt iPhone 7 og beholde den i de 3 måneder.
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 18:58
Android er no go, der er simpelthen for meget Apple i huset og familie der har det, så vil ikke lukkes ude Jeg er Apple Kvinde, og det vil jeg altid være.

Vil det være "dumt" at købe en iPhone 8 Plus egentlig? Den kan jo stort set det samme som en iPhone 10, men synes bare at det Touch ID er meget skønnere faktisk. 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 19:43
Det kan godt være at der kommer en ny om 4-5 måneder, det gør der også om 16-17 måneder og igen et år efter.

Det er det samme med tv, der kommer der også snart en ny model, som kan lidt mere.

Når det er sagt, så er jeg en af dem der køber når jeg har behov og ikke går og venter på at der kommer ny model. at jeg så har en iPhone SE er noget helt andet. Den er lille og handy - og robust.....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 19:55
Nye iPhones bliver højst sandsynligt præsenteret i september. Men det kan hurtigt blive november / december før de lanceres i DK. 

Personligt, så ville jeg købe en iPhone X 64 GB gennem den blå avis. Der er rigtig mange, der køber på afbetaling og så sælger telefonen uåbnet for at få nogle penge i hånden uden at skulle betale renter mv.

Så kan du slippe med omkring 6500,- for en sprit ny inkl kvittering.

Og Apple produkter holder som altid en god brugt værdi, så du vil kunne hente mindst 4.000, af de penge igen til november / december. Hvis ikke mere...
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af Chrizzy Chrizzy skrev:

Android er no go, der er simpelthen for meget Apple i huset og familie der har det, så vil ikke lukkes ude Jeg er Apple Kvinde, og det vil jeg altid være.

Hug

Vil det være "dumt" at købe en iPhone 8 Plus egentlig? Den kan jo stort set det samme som en iPhone 10, men synes bare at det Touch ID er meget skønnere faktisk. 
Jeg har en iP X, og må sige, at face id, bare er totalt fedt. Der gik lige 2 dage, og så så jeg mig ikke tilbage. Den er bare så meget anderledes, og kører super godt. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 20:47
Tør bare ikke at købe brugt / privat men hvis den er helt ny med kvittering, kan det selvfølgelig ikke gå helt galt. Måske værd at overveje. Kører gerne lidt efter den hvis den er ubrugt.

Men ja iPhone X blev jo præsenteret i sept. 2017, og var vel først tilgængelig i november 2017?


Redigeret af Chrizzy - 19-Juni-2018 kl. 21:03
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu