recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tre 4K-film til 150 kroner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tre 4K-film til 150 kroner

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tre 4K-film til 150 kroner
    Sendt: 23-Juni-2018 kl. 17:32
Ved et tilfælde faldt jeg over et pakketilbud i iTunes Store med Life of Pi, The Martian og The Revenant (der stod ikke at det var 4K)
For sjov tjekkede jeg opløsningen på filmene, og det *er* 4K
Bare til info, hvis det kan interessere andre
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2018 kl. 08:29
tror de fleste film bliver til 4k i itunes med tiden 
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2018 kl. 18:22
Når du køber en film på Ituners får du automatisk den højeste kvalitet de har.
Bliver filmens kvalitet opgraderet senere, kan du bare se filmen igen, - i den højere kvalitet.
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2018 kl. 18:37
Ja, det er ret fedt! Jeg er inde og glo næsten dagligt efter gode tilbud.
Håber mest på LOTR og Hobitten i 4k HDR.
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
wicca Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wicca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2018 kl. 21:27
der er Men in Black trilogien i 4K til 99 kroner. Vanvittig god pris. ClapStar
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2018 kl. 22:51
Download appen Cheapcharts. din finder hver dag de fik der bliver sat ned i iTunes. Samt man kan bede den holde øje med specifikke film, som man ønsker sig.

https://itunes.apple.com/us/app/cheapcharts-your-media-deals/id772046134?mt=8

Redigeret af Kallespears - 24-Juni-2018 kl. 22:52
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2018 kl. 11:41
Hvis det har interesse så holder vi denne liste over film i iTunes, som er i 4K HDR (Dolby Vision) og Dolby Atmos, opdateret løbende: http://https://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1528271944

Priserne på listen er dog normalpriserne (ved tilføjelse).
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2018 kl. 13:31
Nu spørger jeg lige lidt dumt, for jeg er bestemt ikke Apple-mand. Kan man ikke se/købe film/apps/musik på iTunes på nettet? Skal man enten ind via en iEnhed eller iTunes på en mac/pc? Jeg er vant til at gå ind på play.google.com og så kan jeg se/købe ting der, og så er de knyttet til min Google konto.

Grunden til jeg spørger, det er at jeg jo godt kunne tænke mig at købe nogle af disse film når de kommer på tilbud. Så kan jeg jo altid købe mig en Apple TV 4K når jeg får et 4K tv Smile
Filmene skulle gerne blive synk'et med min Google konto også, via Movies Anywhere, så jeg ikke bare køber dem uden at kunne se dem...
Til top
Lyrik Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-Januar-2009
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lyrik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2018 kl. 17:18
Jeg er både Apple og Windows-mand. "Itunes" er det bedste sted at købe film! Period!

Alt går igennem "iTunes". Hver week-end har de tilbud helt ned til 9 kroner. De har masser af 4K film til små priser. Jeg købte en "prøvefilm" for mange år siden. Det var "Det bli'r ikke bedre med "Jack Nicholson".
Trods de mange år ligger den urokkelig fast i enhver installeret "iTunes". Når mit AppleTV åbnes, så ligger filmene der og kan afspilles. 
Appletv2 720p, Appletv3, 1080p, Apple tv4, 4K med Dolby Atmos og hele "svineriet"

Nu hvor jeg er gået over til at bruge Windows10 maskinen, så var jeg spændt på "iTunes". Men det fungerer upåklageligt! Du åbner "Filer" og "Tilføj mappe til Bibliotek"! Så kan alle filerne spilles, når begge devices er på samme WiFi forbindelse. Og har airplay mulighed.
Når jeg har et bibliotek på harddisken, eller på en ekstern harddisk, så skal itunes bare se mappen! Så tilføjer den alt hvad der ligger i den og sender det til AppleTV, der får den alle filmens ikoner og spiller dem på TV eller projektor.
Man skal bare huske at indstille iTunes til ikke at oprette de samme film i et internt bibliotek! De kører lige så godt med en henvisning til den disk og den mappe de ligger på.
Jeg har prøvet film flere steder fra. Men de kører flottest og bedst via "iTunes".
Når du ikke har et Appletv, så kan du spille dem på din PC. Ingen problemer i det.
Skift hurtigst muligt over til iTunes;-)
Hilsen
jens
MvH
Jens
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2018 kl. 22:23
hvordan er iTunes 4K med dolby atmos fra Apple tv VS en Blu-ray skive?

Jeg tænker på om der er forskel i billede-og ikke mindst lydkvalitet



Redigeret af furious jt - 25-Juni-2018 kl. 22:24
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Lyrik Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-Januar-2009
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lyrik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2018 kl. 23:10
AppleTV4 får megen ros. Men jeg vil tro at med gyldne ører, så ender Blu-ray og 4K med at være en tur på Noma sammenlignet med en tur på McDonald.;-) 
Jeg har dog selv rippet en koncert med Leonard Cohen(Songs from the Road) i fuld LPCM kvalitet, hvilket AppleTV4 uden problemer afspiller, til min store tilfredshed. Der bliver mere Leonard Cohen når den ligger på Apple TV'et.;-)
Du bør have begge dele.
MvH
Jens
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2018 kl. 09:13
Oprindeligt skrevet af Lyrik Lyrik skrev:

Jeg er både Apple og Windows-mand. "Itunes" er det bedste sted at købe film! Period!

Alt går igennem "iTunes". Hver week-end har de tilbud helt ned til 9 kroner. De har masser af 4K film til små priser. Jeg købte en "prøvefilm" for mange år siden. Det var "Det bli'r ikke bedre med "Jack Nicholson".
Trods de mange år ligger den urokkelig fast i enhver installeret "iTunes". Når mit AppleTV åbnes, så ligger filmene der og kan afspilles. 
Appletv2 720p, Appletv3, 1080p, Apple tv4, 4K med Dolby Atmos og hele "svineriet"

Nu hvor jeg er gået over til at bruge Windows10 maskinen, så var jeg spændt på "iTunes". Men det fungerer upåklageligt! Du åbner "Filer" og "Tilføj mappe til Bibliotek"! Så kan alle filerne spilles, når begge devices er på samme WiFi forbindelse. Og har airplay mulighed.
Når jeg har et bibliotek på harddisken, eller på en ekstern harddisk, så skal itunes bare se mappen! Så tilføjer den alt hvad der ligger i den og sender det til AppleTV, der får den alle filmens ikoner og spiller dem på TV eller projektor.
Man skal bare huske at indstille iTunes til ikke at oprette de samme film i et internt bibliotek! De kører lige så godt med en henvisning til den disk og den mappe de ligger på.
Jeg har prøvet film flere steder fra. Men de kører flottest og bedst via "iTunes".
Når du ikke har et Appletv, så kan du spille dem på din PC. Ingen problemer i det.
Skift hurtigst muligt over til iTunes;-)
Hilsen
jens

Kunne da være at jeg skulle have gang i den gamle Apple TV 3 igen. SÅ kan jeg da bruge den til det Smile

Fedt at de kører med så mange tilbud. Dem er der bestemt ikke mange af på Google Play, og når der er, så er de ikke ret gode.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu