recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen lyd på TV signal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen lyd på TV signal

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen lyd på TV signal
    Sendt: 26-Juni-2018 kl. 09:41
Er ved at være lidt desperat, da danmark jo spiller kl 16 Smile, så håber nogen jeg hjælpe mig med nedenstående. 

Vi gerne se bold ude i min nye bio. Billede kommer fint, men kan ikke få lyd igennem. 

Har en Waoo AirTies 7210 som er koblet ti min processor Marantz 8802A gennem Hdmi, som så sender billede til projektor. 

Som sagt fint billede, men ingen lyd. 

Alt andet udstyr Apple Tv, div. medie afspillere er der ingen problemer med. Er kun waoo boksen. 

Har faktisk lige få tilsendt en ny da vi troede det var boksen, men er stadig samme problem. 
Har prøvet at skifte hdmi og udgang på processor intet hjælper. Har rodet med lidt opsætning både i processor og waoo boks, men intet af det jeg har gjort at hjulpet. 
Har prøvet med optical kabel fra boks til processor og heller ingen lyd her. 

Er der noget opsætning eller noget jeg gør forkert?
Til top
MortenBH Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Februar-2020
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2020 kl. 22:22
Hej Klaus

Fandt du nogensinde en løsning?

Står med en lignende peoblematik!

Vh
Morten
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu