recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2 iphones på samme konto?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2 iphones på samme konto?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2018 kl. 20:03
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

nej, SMS vil ikke virke på tværs af enhederne. iMessage vil.

Klaus

Jo, efter den sidste opdatering iOS 11.4, virker SMS også på tværs af alle enheder. Man skal slå iCloud synkonisering til.


Det har altså virket i flere år, i den telefon som har simkortet går man ind i besked indstillinger og slår videresendelser af sms'er til, og vælger hvilke enheder som skal modtage SMS. Mener det var tilbage til IOS 8.1

Jeg modtager selv SMS på 7enheder herunder også Macbook Pro og iMac/ iMac Pro og har gjort det i lang tid, selv en alm. telefon samtale kan jeg modtage på f.eks. min iMac Pro og det er helt tilbage til iPhone med IOS 8

iOS8  kom efteråret 2014
Fuldstændig korrekt, dog skal de være på samme wifi, for at det virker.
Med iOS 11.4 synkroniseres SMS beskeder via iCloud.
Det altså noget sludder og vrøvl, de behøver da ikke at være på samme wifi når taler om SMS beskeder. 

Hvis det er et decideret telefon opkald på iPhone og du vil f.eks. svare på din Mac eller iPad etc. så skal de være på samme wifi.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2018 kl. 20:15
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

nej, SMS vil ikke virke på tværs af enhederne. iMessage vil.

Klaus

Jo, efter den sidste opdatering iOS 11.4, virker SMS også på tværs af alle enheder. Man skal slå iCloud synkonisering til.


Det har altså virket i flere år, i den telefon som har simkortet går man ind i besked indstillinger og slår videresendelser af sms'er til, og vælger hvilke enheder som skal modtage SMS. Mener det var tilbage til IOS 8.1

Jeg modtager selv SMS på 7enheder herunder også Macbook Pro og iMac/ iMac Pro og har gjort det i lang tid, selv en alm. telefon samtale kan jeg modtage på f.eks. min iMac Pro og det er helt tilbage til iPhone med IOS 8

iOS8  kom efteråret 2014
Med iOS 11.4 synkroniseres SMS beskeder via iCloud.
Ja, hvis du har slået det til.
Personlige har jeg nu altid fået mine gamle beskeder igen når jeg har udskiftede min iPhone/ iPad eller Mac's. 

Backup i iCloud og sync til ny iPhone/ iPad og du har alle dine beskeder fra tidligere, på din Mac tager du en backup af den den rigtige mappe, og flytter den over på den nye Mac voila.

Med 11.4 behøver man så ikke gøre ovenstående, og når man sletter en besked så bliver den nu slettede på alle enheder "iCloud sync", hvis du da har slået beskeder til i iCloud til på dine enheder.


Redigeret af Potter - 28-Juni-2018 kl. 20:26
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu