recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nyt tv vs gammelt tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nyt tv vs gammelt tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Loberg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Januar-2012
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Loberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: nyt tv vs gammelt tv
    Sendt: 01-Juli-2018 kl. 23:40
Overvejer et nyt tv, men spørgsmålet er mere om det jeg syntes tegnedrengen og konen kan gå med til lige pt, er bedre end det jeg har. Konen mener ikke vi bruger mere end de 6/7k på nyt, for det er da fint det vi har.. Confused

Købte i 2012 et lg w860 47" tv, deres næst største serie på det tidspunkt, men syntes efter vi er flyttet, det er for lille. Jeg syntes personligt billedet selv her 6 år efter er rigtig godt, skarpt og nu her med masser af fodbold, ja det ser fandme godt ud. 

Men ser så at lg 65uk6100 er på tilbud i næste uge til 6000. Ved godt at det er en af deres mindste modeller, men men men, hvordan er billed kvaliteten på et nyt i den mindste serie kontra et 6/7år gammelt top model. 

Giver ikke meget for deres hdr implementering da det nok ikke fungerer som man forventer, men det er da 4k. 


PS jeg er stor fan af lg tv så andre mærker har ikke interesse og siger i Oled osv, ja men det skal ikke mere op i pris, så i behøver ikke nævne dem, desuden har oled også sine begrænsninger, specielt i en lys stue som vores.


Så hvad siger i, kan billed kvaliteten hamle op med mit gamle tv, eller skal jeg længere op i serie ?? SmileSmile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu