recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Office 2016 nøgle
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Office 2016 nøgle

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Office 2016 nøgle
    Sendt: 08-Juli-2018 kl. 10:22
Hej,

Da jeg desværre har skiftet arbejde, og derfor mistede rettigheden til at bruge den licens, som jeg havde til mit Office 2016, mangler jeg en ny nøgle. I frygt for at gøre noget ulovligt, men samtidig også i søgen efter den billigste løsning, hvor kan jeg så, erhverve mig en lovlig licensnøgle til billigste pris?

Nogle forslag?Embarrassed
          
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2018 kl. 10:23
Eller ikke "desværre" til nyt arbejde, det er fedt, men jeg mistede desværre min licensnøgle
          
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6621
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2018 kl. 10:43
den her skulle være lovlig:


Folk anbefaler at købe en forsikring, så man er sikker på nøglen virker.
Venlig hilsen
KB
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2018 kl. 11:28
Hej,
Tak for dit link. Det ser billigt ud?

Jeg kan se, at den licens jeg havde fra mit arbejde, er en "Office 365 ProPlus", men det har jeg jo ikke brug for, så jeg tænker, at en "Office 2016 Home and Business Retail" er nok.

Men kan jeg så hente programmer gratis? Eller kan jeg køre videre med den 365 ProPlus udgave som jeg har installeret?
          
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2018 kl. 11:35
Det kommer jo an på om du udnytter funktionerne i Office 365, der ikke findes i 2016....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2018 kl. 11:45
på bl.a eBay.de kan man finde helt lovlige nøgler til office. Det er kun et par måneder siden det har været oppe her (jeg har købt er par win10 nøgler til meget billige penge)
Du kan dog ikke finde nøgler til office 365 da man her registrere sig med individuelle mail adr. De alm. Office versioner som der bliver købt nøgler til er f.eks nogen som køber “brugte” licenser. 


Redigeret af kim.t - 08-Juli-2018 kl. 11:47
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2018 kl. 11:45
Jeg aner det virkelig ikke, så det tror jeg ikke, at jeg gør. Jeg har bare brug for Word, Excel og PowerPoint. Men hvad kan Office 365 da?
          
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2018 kl. 11:49
office 365 er i princippet en cloud løsning med tilknyttet plads i skyen. Det er faktisk kun et abb du køber, som du løbende skal forny
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2018 kl. 12:25
OK, det kunne jo egentlig være handy nok til det, som iCloud ikke kan hjælpe mig med. Desværre er jeg nødt til at arbejde på begge platforme hver dag (macOS og Windows software).

Men hvad koster sådan en Office 365 pakke så kontra en alm. Office-pakke og så måske en betaling for OneDrive/Dropbox ved siden af? 
          
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2018 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

OK, det kunne jo egentlig være handy nok til det, som iCloud ikke kan hjælpe mig med. Desværre er jeg nødt til at arbejde på begge platforme hver dag (macOS og Windows software).

Men hvad koster sådan en Office 365 pakke så kontra en alm. Office-pakke og så måske en betaling for OneDrive/Dropbox ved siden af? 
79 kr om mdr.. så får du fem licenser

Redigeret af T-Duck - 08-Juli-2018 kl. 13:13
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2018 kl. 13:20
Så for 79 kr. om måneden får jeg adgang til alle Office-programmerne og 1TB plads i OneDrive?


Og en permanent licens til Office-pakken koster ca. 200 kr. og så har jeg programmerne for altid?

Ja, så er det med at gøre op, om man har brug for Office 365 eller ikke.

Takker!
          
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2018 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Så for 79 kr. om måneden får jeg adgang til alle Office-programmerne og 1TB plads i OneDrive?


Og en permanent licens til Office-pakken koster ca. 200 kr. og så har jeg programmerne for altid?

Ja, så er det med at gøre op, om man har brug for Office 365 eller ikke.

Takker!
lige tænk på du også får den sidste nyeste. Office hver gang der kommer ny. Og igen god plads i skyen, om du bruger det på Apple Windows eller Android
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu