recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Office 2016 nøgle
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Office 2016 nøgle

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2018 kl. 14:18
købte min på ebay til 100 kroner. har virket upåklageligt og det er så vidt jeg har forstået fuldt lovligt
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2018 kl. 14:59
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

købte min på ebay til 100 kroner. har virket upåklageligt og det er så vidt jeg har forstået fuldt lovligt
hvor mange licenser er der til sådan?
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Online
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2018 kl. 15:18
Der hersker da godt nok en del usikkerhed her.... "Så vidt jeg forstår", og "Skulle være"..... Er der i det hele taget nogen, som ved noget, med sikkerked?

Redigeret af mnielsen - 08-Juli-2018 kl. 15:34
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2018 kl. 15:31
Lige en rettelse. Du kan sagtens købe en office 365 licens på ebay, du kan bare ikke bruge din eksisterende mail. Det bliver en eller anden autogenereret mail adresse der bliver knyttet til den. Og det tyder på at de så er et engangsbeløb du kan nøjes med at betale (det står i salgsteksten).
En office 2016 licens kan købes fra ca. €4 
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2018 kl. 15:36
@mnielsen - læs op på emnet. Det var blæst op for nok ca 4 år siden hvor Microsoft DK nægtede at udtale sig til div. tech medier. Der var faldet dom i bl.a. tyskland hvor det blev lovligjort at sælge brugte licenser som bla. blev købt ud af konkurbo'er m.m.
Så du kan købe helt lovlige brugte licenser til bl.a office, photoshop, autocad m.m

Edit : Hurtig google - en af en række artikler der blev bragt på det tidspunkt: https://www.version2.dk/artikel/microsoft-danmark-droenbillige-windows-pro-licenser-paa-amazon-virker-lille-smule-underligt


Redigeret af kim.t - 08-Juli-2018 kl. 15:40
Til top
sr7009 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Marts-2015
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sr7009 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2018 kl. 21:12
kan dem købt på ebay virker på dansk office 2016 ?


hvordan skifter jeg lisen ?   min er stoppet med at virke :(
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2018 kl. 22:05
skifter sprog ? Du får kun en nøgle. Du skal selv hente software fra microsoft
Til top
sr7009 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Marts-2015
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sr7009 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2018 kl. 22:26
hvad så med den jeg har på pc i forvejen ?   kan man ikke bare indtaste den nye licens i den ?
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2018 kl. 22:46
det var det jeg gjorde ved min win10 da jeg flyttede sønnens ssd over i en my pc
Til top
sr7009 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Marts-2015
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sr7009 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2018 kl. 23:41
hvordan?
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2018 kl. 08:50
Du kan jo også overveje om du overhovedet har brug for MS office, eller du i stedet kan klare dig med et af de gratis alternativer, f. eks. Libreoffice:
Den kan i det store og hele det samme som MS pakken, og formaterne er kompatible.
/Peter
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2018 kl. 08:40
Du kan også være heldig at finde et års aboonement til Office365 på tilbud. Sidst gav jeg 280 kr inklusiv fragt ved Komplett. Det var så for en licens til 5 personer.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu