recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedre Wifi i 2 plan hus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedre Wifi i 2 plan hus

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2018 kl. 20:11
Jeg forstår ikke, hvorfor du overhovedet køber en 8Ports POE switch og en cloud key.
Det er spild af penge, og det er en USG for så vidt også.

Du virker ikke til at du gider sidde og nørde i DPI og analysere en masse data om, hvordan dit netværk bliver brugt og ikke brugt.

Køb de to AP-AC-LITE og sæt dem til med hver deres POE injector til din egen router, så fungere det og du spare 1500DKK og din forbindelse er præcis ligeså god, det har altså INTET at sige på din hastighed, stabilitet, dækning osv. 


Til top
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2018 kl. 15:33
Hej 
Har købt en unifi secority Gateway. Så har lige et spørgsmål. Skal min router fra min internet udbyder sættes i brides mode?
Hvad med Unifi Cloud key må den sættes i en PoE out?
Kan en PoE out bruges til en Qnap nas?

.

[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2018 kl. 21:27
du har jo allerede fået svar omkring bridge mode tidligere i denne tråd.

Der er autosensing i portene, så de tjekker selv om der skal bruges strøm eller ej.

Til top
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2018 kl. 15:31
UPDATE:
Nu køre det hele helt fantastisk Smile
Meget bedre dækning i hele huset med Ubiquiti
Tusind tak til dem der hjalp mig på rette vej.
Jeg må sige, JA jeg er ikke en nørd til det med Wifi, men efter jeg har fået det her Ubiquiti, så er det da lækkert at man kan overvåge ens netværk, så nu har jeg da noget mere lyst til at rode lidt med det.

  
[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu