recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KØBT: 2GB DDR3L ram
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

KØBT: 2GB DDR3L ram

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: KØBT: 2GB DDR3L ram
    Sendt: 11-Juli-2018 kl. 21:04
LUKKET. RAM er købt. Tak til affer for en god handel

Jeg kunne godt bruge nogle flere RAM til en Sonology NAS. Der er 2GB i forvejen, så hvis nogle skulle ligge inde med en ekstra RAM skive (fx ifm en opgradering), så kunne jeg godt være interesseret.

Af hvad jeg kan læse mig til, skal det være DDR3L ram, SO-DIMM 204 pin, CL=11 (CL=9 bør også kunne bruges).





Redigeret af bleed_blue - 15-Juli-2018 kl. 11:21
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2018 kl. 17:20
jeg har en 2 GB du må få gratis, er det nok for dig.. ? < ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/98ba1159//helpers/preHelper.js">
den skal kun koste portoen, den er taget ud af en synology nas.
kan også hentes i 7840 ved Skive.
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2018 kl. 18:33
Det vil jeg være meget interesseret i. Jeg sender lige en PB.
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2018 kl. 18:50
og jeg har svaret :-D< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/ffeb3aa0//helpers/preHelper.js">


Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu