recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa router får total Hjerneblødning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa router får total Hjerneblødning

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Pedellen2018 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Maj-2018
Sted: Rørvig
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pedellen2018 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa router får total Hjerneblødning
    Sendt: 12-Juli-2018 kl. 21:15
Har nu i 14 dage været på min mors Stofa Kabel-tv internet, og oplever fra tid til anden at Routeren får et total black-out som varer omkring ½ til 2 minutter efter en vis periode med moderat belastning.

Forbindelsen er en 15/15 - på Stofa kabel i Nykøbing Sjælland, kører på trådløst wifi.

Nogen der ved hvad dette kan skyldes?


Redigeret af Pedellen2018 - 12-Juli-2018 kl. 21:16
Til top
cjoscar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cjoscar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2018 kl. 21:59
jeg bor i Næstved og oplever præcist det samme, regelmæssige udfald i løbet af dagen på 1/2-2 minutter og de sidste 3-4 dage har der været 1-2 længere udfald op til 7-8 minutter. Det er vildt irriterende. 
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2018 kl. 23:06
Jeg er på Stofa København og oplever det også, typisk søndag aften omkring kl. 20.00


.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2018 kl. 23:34
Er der nogen der har kontaktet Stofa?
Til top
Pedellen2018 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Maj-2018
Sted: Rørvig
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pedellen2018 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2018 kl. 11:02
Jeg har ikke - men nu kom der en SMS til Stofa-kunderne i dag om at der er mindre vedligehold på Anlægget frem til klokken 15:30 i dag, så spørgsmålet er om mit lille indlæg har haft en effekt.

Derfor er dette indlæg sendt via AndroidAP.


Redigeret af Pedellen2018 - 13-Juli-2018 kl. 11:03
Til top
Pedellen2018 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Maj-2018
Sted: Rørvig
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pedellen2018 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2018 kl. 21:08
"Støj-Fang" kom nu IND i kampen - for h...... da!

Det internet bliver VED med at falde ud i tide og utide, i skulle jo nødig ende i samme liga som YOU-Not-SEE og TOTAL DÅRLIG KOMMUNIKATION vel!
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2018 kl. 21:11
Hvorfor kontakter du ikke Stofa?

De har vel en kundeservice der tager sig af sådan noget?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Pedellen2018 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Maj-2018
Sted: Rørvig
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pedellen2018 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2018 kl. 23:33
Fordi det er lidt sjovere at hænge dem ud her - hvor alle kan se hvor ringe det er.

Og det får mig til at komme med følgende:

Og Torben - Hvorfår valgte du så at få "Støj-Fang"?

- Jov Jeg elsker altid at se hvor lang tid min Router har Hjerneblødning denne gang, vi har altid et væddemål om hvor længe det tager - Lillesøster taber altid og hun er sjov når hun taber (meget falsk latter).




Redigeret af Pedellen2018 - 14-Juli-2018 kl. 23:34
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2018 kl. 06:31
Oprindeligt skrevet af Pedellen2018 Pedellen2018 skrev:

Fordi det er lidt sjovere at hænge dem ud her - hvor alle kan se hvor ringe det er.

Og det får mig til at komme med følgende:

Og Torben - Hvorfår valgte du så at få "Støj-Fang"?

- Jov Jeg elsker altid at se hvor lang tid min Router har Hjerneblødning denne gang, vi har altid et væddemål om hvor længe det tager - Lillesøster taber altid og hun er sjov når hun taber (meget falsk latter).



Det er da sjovere at have et ordentligt internet.... Du skal måske sidde i ti minutter, og høre på "telefonmusik" og "Du er nu nummer ét eller andet". Men som KlausDM siger, ring nu. Det kunne være, de sender dig en ny router. Har der været tordenvejr hos dig for nyligt? Hvis ja, så kan det være årsagen til, at den skaber sig åndssvagt.

Da jeg kom hjem fra en rejse mellem d. 3/6 - 11/6, havde der været tordenvejr i hele Danmark. Jeg havde internet i 5 minutter - så døde routeren. Jeg ringede til YouSee's support - 1 dag efter, så landede "Rumskibet" hos mig!
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2018 kl. 06:58
Man kunne jo også overveje at skifte leverandør.

Der findes efterhånden en del andre muligheder.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2018 kl. 08:30
Oprindeligt skrevet af Pedellen2018 Pedellen2018 skrev:

Fordi det er lidt sjovere at hænge dem ud her - hvor alle kan se hvor ringe det er.

Undskyld mig, men der er kun der bliver hængt ud her og det er ikke Stofa, men dig selv.

Stofa er en respekteret operatør som har rigtigt mange tilfredse kunder, på samme vis som YouSee er det. At din mor, som er en enkelt kunde ud af en halv million, har et problem, betyder ikke at Stofa har et generelt problem og at de er en dårlig udbyder.

Hvis din mor ikke kontakter Stofa, hvorfra skulle de så vide at der er et problem, som skal løses?



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2018 kl. 09:22
@trådstarter - må jeg give et RIGTIGT godt råd?

"Fordi det er lidt sjovere at hænge dem ud her - hvor alle kan se hvor ringe det er." - dette er en direkte injuriesag du læner dig op af. - og ja - der er også stofaansatte her på sitet.

Det første man gør når nettet ikke virker ordentligt er at tage kontakt til udbyderen. Ikke promovere det ud til alle. I tilfælde af at sagen ville trække juridiske tråde fra enten jer eller stofa, vil du (og dermed din mor) per automatik med din udbasuneren stå i en særdeles ugunstig situation. 


Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu