recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til at forbinde Marantz
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til at forbinde Marantz

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
RasmusTC Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-Juli-2018
Sted: Esbjerg V
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RasmusTC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2018 kl. 11:16
Nej , tror faktisk ikke engang jeg har et par headphones med stort stik

MEN, jeg må også erkende at lyden med den lånte forstærker er markant bedre og fyldigere end med min ellers elskede SR1041
To ride, shoot straight and speak the truth
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2018 kl. 11:57
ok - god lyd er altid bedreBig smile
..... men du er vist ikke alene om netop det problem med SR1041:



miri
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2018 kl. 12:17
Og en ande fra Holland (Google oversar)
Jeg flyttede min tuner SR1041 sammen med cd-afspilleren 1010 / CD1020 (sandsynligvis for de fleste af jer "antik"). 
Alt gjorde det igen. 
Mens tuneren spillede (fra nysgerrighed ...) skød jeg en knap på bagsiden af ​​modtageren til en anden position. 
Det er en glidebryder af "D BUS", som normalt skal være i "systemtilstand". 
Jeg flyttede den til "exit" -positionen, og lyden var væk. 
Jeg skubber knappen tilbage i den rigtige position: intet mere. 
Fjern stik (reset?): Intet. 
Hvem hjælper? 
Hilsen 
Eriksson

SVAR
Kig på switch processor mode, dette skal være på eller stå, og fjernbetjeningen skal indstilles til ekstern, forudsat at begge app er forbundet til hinanden ved hjælp af systembussen og fjernbussen. 
Hvis omskifterne er slået til, skal du afbryde stikkene fra begge strømforsyninger og vente et par sekunder, og tænde dem igen. Ellers vil den nye position ikke ses af processoren.
miri
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu