recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SONOS beam
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SONOS beam

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SONOS beam
    Sendt: 17-Juli-2018 kl. 21:35
Hej med jer,

Er der nogle af jer som har fået købt en SONOS beam ? Hvad syntes i om lyden ? Jeg overvejer at købe en og primært bruge den til TV lyd.

Pft.

Mvh. Torben
Til top
BeoBrian73 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Juli-2018
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BeoBrian73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2018 kl. 12:13
Hejsa,

Lyden er virkelig god, kan klart anbefale den til TV højttaler, men også musik gør den rigtig godt. Hvis man vil have mere skub i den, så køb en Sonos Subwoofer, det er et mega fedt sæt sammen.
AV i overhalingsbanen - tag det nu roligt!
Til top
PerGew Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juli-2006
Sted: Rødovre,Denmark
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerGew Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2018 kl. 12:16
Jeg var lige i Rødovre centrum blandt andet for at høre Beam.
 
Og jeg blev lidt imponeret - god lyd, og imponerende at den ikke er større.
Den har bestemt WAF
 
Til top
kasperaaroee Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasperaaroee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2018 kl. 14:53
Jeg er også rigtigt lun på den, har dog ikke hørt den endnu.
Min plan er at købe Beam, og så opgradere til den næste Playbar, der forhåbentligt kommer en gang Sleepy
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2018 kl. 15:10
Jeg tog også ned og hørte den igår. Den lyder rigtig fin og løfter tv-lyden meget. Ville helst have en playbar, men er bange for at den kommer i en version 2 snart. Og med alt det skriveri omkring at de måske ikke vil supporter de gamle enheder i fremtiden så tør jeg ikke. Napper en beam og så opgrader jeg til playbar version 2 når den udkommer.

Har i andre overvejet en beam og en sub ?
Til top
Duffy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Duffy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2018 kl. 12:09
Hvis jeg køber en Beam i USA virker den så i DK ? 


2 x SONOS S5 player
2 x SONOS Zoneplayer 120
2 x SONOS Zoneplayer 90
1 x SONOS CR100 controller
1 x Ipone
1 x Ipone Touch
Til top
kasperaaroee Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasperaaroee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2018 kl. 12:23
Oprindeligt skrevet af 2ben 2ben skrev:

Jeg tog også ned og hørte den igår. Den lyder rigtig fin og løfter tv-lyden meget. Ville helst have en playbar, men er bange for at den kommer i en version 2 snart. Og med alt det skriveri omkring at de måske ikke vil supporter de gamle enheder i fremtiden så tør jeg ikke. Napper en beam og så opgrader jeg til playbar version 2 når den udkommer.

Har i andre overvejet en beam og en sub ?

Regner med at købe en sub på sigt, den opdatere de næppe forløbigt.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2018 kl. 14:28
Oprindeligt skrevet af Duffy Duffy skrev:

Hvis jeg køber en Beam i USA virker den så i DK ? 



Ja, men du skal nok have fat på et andet strømkabel til den.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
PerGew Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juli-2006
Sted: Rødovre,Denmark
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerGew Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2018 kl. 16:10
Vil der ikke også være problemer med 110/220 V?
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2018 kl. 17:28
Jeg så denne video og det er selvfølgelig en video på youtube, men uanset den dårlige kvalitet så virker det godt nok til der er en voldsom forskel i lydkvaliteten på beam og playbar.


Jeg syntes sgu der mangler link i kæden hos Sonos. Jeg har solgt min playbase da jeg ikke har et møbel længere, men mangler et Sonos produkt jeg har lyst til at købe. Hmm
Til top
A.M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2017
Sted: Aarhus C
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.M. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2018 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Jeg så denne video og det er selvfølgelig en video på youtube, men uanset den dårlige kvalitet så virker det godt nok til der er en voldsom forskel i lydkvaliteten på beam og playbar.


Jeg syntes sgu der mangler link i kæden hos Sonos. Jeg har solgt min playbase da jeg ikke har et møbel længere, men mangler et Sonos produkt jeg har lyst til at købe. Hmm

Den test er da også elendig udført. Beam er jo placeret direkte på gulvtæppet. Har han brugt True Play? Hvad forventer han? Sonos siger jo selv at Playbar er deres topmodel. De tests jeg har læst, siger det modsatte: At Beam både lyder bedre og større end størrelsen antyder, samt at dialog i film fremtoner mere klar end Playbar.

Du kan jo eventuel låne en Beam med hjem og selv teste den? 


Redigeret af A.M. - 20-Juli-2018 kl. 17:38
Til top
A.M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2017
Sted: Aarhus C
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.M. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2018 kl. 17:38
Oprindeligt skrevet af PerGew PerGew skrev:

Vil der ikke også være problemer med 110/220 V?

Nej. Der er indbygget regulator i strømforsyningen. Nærmest som i alt andet elektronik i dag. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu