recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fluer igenigen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluer igenigen

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fluer igenigen
    Sendt: 23-Juli-2018 kl. 12:13
Hej
Købte et Sony KD XE759005 tilbage i februar, igår opdagede jeg en stor fed flue bag glasset.
Umiddelbart kan jeg kun se en, til gengæld er den så stor at jeg undrer mig over hvordan den har fundet vej.
Jeg har reklameret til Power som til gengæld har givet mig dette svar:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tusind tak for din mail.

Umiddelbart er det ikke normalt en reklamations sag når der er kommet en flue i tv´et. Det er dog super uheldigt, og derfor anbefales det at tage direkte kontakt til Sony, der også har kørende service, så de kan komme ud og besigtige produktet.

De kan kontaktes på 70112105 - og så kan i sammen finde en dag der passer dig at de kommer ud og kigger på dit fine tv.


Du ønskes en rigtig god dag.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Egentlig er jeg tæt på bare at acceptere den sidder der, og er sikker på resten af familien slet ikke vil opdage den, men nu har jeg set den og kigger hele tiden når der er lyse baggrunde om den stadig er der............


Hvis i vil se hvor stor den er:  https://www.dropbox.com/s/encchkqrhpr6cz5/2018-07-22%2019.44.35.mp4?dl=0



Skal jeg fastholde det er sælgers ansvar at undersøge varen og tage kontakten herfra til Sony osv.

https://www.forbrug.dk/artikler/forbrug/test-og-raad/forbrugerguides/reparation-eller-ombytning/saelger-henviser-til-producent-eller-importoer/


Eller er problemet så "lille" at jeg skal forsøge at glemme den?

hvad anbefaler i?, jeg er klar over det måske er den "mindste" sag ud af  mange med flue problemer, men som sagt, jeg kan ikke lade være at kigge på den!


Hvis man ved hvor den sidder er den meget tydelig og kan tydeligt ses på 4 meters afstand, kan du finde den :-)?  :





Redigeret af ridderdk - 23-Juli-2018 kl. 12:25
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Online
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2018 kl. 14:12
Du må nok hjælpe lidt til her, for jeg kan ikke få øje på noget.
   carsten
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2018 kl. 14:18
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Du må nok hjælpe lidt til her, for jeg kan ikke få øje på noget.
   carsten
Lige over et "a", men er meget tydeligere i video 

Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Online
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2018 kl. 14:27
hmm, jeg kan stadigvæk ikke se noget.
   carsten
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2018 kl. 15:18
Er det over a i Google play? 
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2018 kl. 15:20
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Er det over a i Google play? 
Ja, men se videoen, her er det meget tydeligere
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2018 kl. 15:26
kan heller ikke se noe - kan godt se det i videoen, men der er teksten også blæst så voldsomt meget op at det ikke giver noget som helst indtryk. - og nej - du kontakter sony's support så de kan sende en supporter ud og se på det. længere er den ikke. Jeg er egentlig hvem der har skylden. - lav dog 3min's arbejde selv i stedet for at blive irriteret på en eller anden leverandør!

Det samme gælder hvis du køber en highend DELL monitor - al kontakt foregår via producenten da de har onsite support på. Det kan forhandleren ikke honorere, og du er langt bedre til at forklare fejlene i telefonen. OG du optimerer tiden ved at gå direkte.
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2018 kl. 15:26
Sony kører ikke hjem til kunder  det er simpelthen fantastisk at power stadig siger det, det lovede de også mig da jeg havde problemer med min forrige skærm . Den bliver hentet af service gruppen ( det Mener jeg de hedder x) er der kommer noget ind under skærmen skal du på ingen måde bare leve med det. Det er en defekt skærm og. Den skal ombyttes/repareres  Der en go tråd lige nu over på flatpanels  Og kunden fik ombyttet sin skærm  Det er dog hos elgiganten, men eller opret en sag  hos forbrugerstyrelsen

Mvh Michael 
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2018 kl. 15:34
Nej lad power passe deres job   det er altid nemmere at  sende lorten Videre . Selv om sony siger nej så kan power jo trylle hvis de vil.. Elgiganten følger åbenbart  reglerne hvad angår tordenfluer

Mvh Michael 


Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2018 kl. 15:34
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

kan heller ikke se noe - kan godt se det i videoen, men der er teksten også blæst så voldsomt meget op at det ikke giver noget som helst indtryk. - og nej - du kontakter sony's support så de kan sende en supporter ud og se på det. længere er den ikke. Jeg er egentlig hvem der har skylden. - lav dog 3min's arbejde selv i stedet for at blive irriteret på en eller anden leverandør!

Det samme gælder hvis du køber en highend DELL monitor - al kontakt foregår via producenten da de har onsite support på. Det kan forhandleren ikke honorere, og du er langt bedre til at forklare fejlene i telefonen. OG du optimerer tiden ved at gå direkte.
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2018 kl. 15:37
Til top
loveduck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér loveduck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2018 kl. 17:31
Jeg har igennem Elgiganten fået ombyttet to Sony 55XC8505 på grund af fluer bagved glasset. Jeg har nu et Sony 55XE9005 uden fluer, men det er sikker blot et spørgsmål om tid. 

Jeg afleverede selv mine fjernsyn i Elgiganten, da jeg bor 5 minutter derfra, og så vil Sonys teknikker have 500 kr, hvis "fejlen" ikke var dækket af reklamationen. Jeg turde ikke tage chancen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu