recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDD Kabinet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDD Kabinet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
3000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: SORØ, DK
Status: Offline
Point: 1406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 3000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDD Kabinet
    Sendt: 28-Juli-2018 kl. 15:11
nogen som kan hjælpe mig med og finde en godt kabinet til min 3.5 hdd så den bliver Ekstern
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2018 kl. 16:16
Hej.

Det kommer meget an på hvad man er ude efter og hvor du ønsker at bruge det.

Mange kan lave et lille kabinet med en kontroller og så indkøbe en ekstern strømforsyning.

Det du bør gå efter er:

USB 3.0 Interface. Jeg ved ikke om du har et USB 3.0 stik i din PC. Men vælg et eksternt kabinet med USB 3.0 alligevel.
Vælg et der kan klare størelsen på din Harddisk. Jeg har selv et der kan klare harddiske op til 8 TB. Men det er de færreste der har samme behov som mig.
Check at det passer til dig styresystem. Og helst uden eksterne driver på en CD. Jeg ved ikke om du kører Windows?

Jeg har fundet et link på Tyske ebay. Det syntes jeg selv ser fornuftigt ud:


Hvis din hardisk er større end 1-2 TB ville jeg dog checke med sælgeren hvad max størrelse harddiske er?

Hilsen Carsten.
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2018 kl. 16:21
Her er et forslag:

Ellers er der Genbrugspladsen eller brugt markeder. 
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2018 kl. 16:26
Der var en mere her - den er hurtigere - 

Jeg ved ikke max disk størrelse på 2'eren, men 1'eren var 4 TB,  2'eren er nok større.
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu