recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Buttkicker wireless defekt ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Buttkicker wireless defekt ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kim.Frederiksen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-Juli-2018
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Frederiksen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Buttkicker wireless defekt ?
    Sendt: 31-Juli-2018 kl. 20:44
Hej her på recordere.

Jeg håber dette indlæg er det rette sted på dette forrum,jeg har brug for jeres hjælp.

Jeg har en buttkicker wireless som er 3-4 år gammel,den har ikke været brugt så meget,men når den har været i aktion har det være en fornøjelse, problemet er at den ikke kan tænde mere, den lyser kun rød led,den får altså strøm,men vil ikke tænde så den lyser Grøn som den plejede... Jeg har så prøvet at droppe den trådløse funktion og sat direkte kabler i,uden held.

Jeg har skrevet til buttkicker som siger man kan prøve pille strømmen fra i mindst 1 time, jeg har prøvet alt fra 1 time til natten over, ingen effekt.

Er der nogle der har et godt råd? Oplevet det samme? Eller i det mindste ved om det kan betale
Sig at få den repareret (alt efter hvad der galt selvfølgelig)

Hilsen den nye her. Kim 


Redigeret af Kim.Frederiksen - 31-Juli-2018 kl. 20:44
Til top
Kim.Frederiksen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-Juli-2018
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Frederiksen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2018 kl. 08:53
Slet ingen ?   Nogle der har en anbefaling på en butik nær Nordsjælland som kan reparere sådan en buttkicker amp?

Venlig hilsen Kim.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu