recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny pære til Benq W1070 / Den store rens tråd. :-D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny pære til Benq W1070 / Den store rens tråd. :-D

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2018 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af Hessi Hessi skrev:

Prøver sgu selv alligevel.... Det skal nok blive hyggeligt. LOL

Here we go... any advice? Big smile

Du mangler øl... LOL
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2018 kl. 18:58
Første status.... intet er gået i stykker.... endnu.... 7-9-13. LOL

EDIT: Har selv tilføjet røde streger på forbindelserne så jeg ved hvor de skal tilsluttes igen.

Øl er ikke lige min kop te (so to say), så der er cola i køleren som snart findes frem, og senere i aften en MacAllan hos en kami.


















Redigeret af Hessi - 07-September-2018 kl. 19:02
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2018 kl. 19:04
Nååååå ja.... her er den gamle pære....






Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2018 kl. 20:25
Status 2 - Det hele er blevet splittet næsten helt ad. Det skal ha' en tur med trykluft (plastikken og elektronikken), efterfulgt af rens med vatpinde og husholdningssprit (med mindre der er en der fortæller mig at det er idiotisk fordi...) og til sidst aftørring med microfiberklude. Det bliver dog nok i morgen da jeg mangler vatpinde, og vigtigere det regner så jeg kan ikke stå udenfor med trykluft.

Billeder.... en helt serie... Smile

Teaser... Big smile





Redigeret af Hessi - 07-September-2018 kl. 20:30
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
hunterSEG Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-November-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunterSEG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2018 kl. 11:50
Synes bare du skal købe min..... Clown

Spøg og gode råd til side.

Super fedt projekt du har gang i. Håber det lykkedes at få den renset. Starten ser hvertfald god ud.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2018 kl. 13:36
Hvordan går det med projektet?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2018 kl. 17:32
Lige nu har jeg bare så travlt at jeg ikke er nået videre. Regner dog med at der sker noget fredag efter arbejde. Big smile
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2018 kl. 19:00
Så der skete noget fredag efter arbejde... og igen søndag. Og her er bevismaterialet. Big smile

Fik blæst det hele igennem, og samlet det, med nul forbedring. Så skilte det ad igen, og åbnede op ind til spejlet, optikken og sensoren. Det blev også blæs igennem og "vasket" med husholdningssprit og aftørret med microfiber klud. Det gav et meget bedre resultat. Der sidder stadig en anelse støv der inde, men ikke noget der er synligt overhovedet når fokus og zoom sættes.

Billeder. Smile


































Redigeret af Hessi - 05-Oktober-2018 kl. 19:34
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2018 kl. 19:12
Lidt test efterfølgende.... ikke at det viser noget som helst, andet end at det roder helt vildt. LOL Big smile






Redigeret af Hessi - 05-Oktober-2018 kl. 19:13
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2018 kl. 21:25
Jamen, tillykke! "Lidt" støv er trods alt bedre end udgangspunktet. Nu vil jeg ikke være den store lyseslukker, men du skal nok forberede dig mentalt på, at risikoen for mere støv er ret stor. Som fortalt mange gange, Benq's værksted havde vores 1070+ til rens to gange, og selvom de påstod at den var blevet bedre "forseglet" kom det tilbage kort tid efter hver gang. Tredie gang opgav de.

Men super godt arbejde! Thumbs Up Er ikke sikker på jeg havde turdet.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
hunterSEG Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-November-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunterSEG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2018 kl. 21:38
Fedt du kom igennem med et godt resultat. 
Dejligt at gør det selv kulturen ikke er helt dødt her i DK. Var selv for vattet til ikke at skifte pære, eller også manglede jeg bare en undskyldning for at købe nyt.
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2018 kl. 22:31
Mange tak. Smile

Lige nu er det 95% bedre end udgangspunktet. De sidste 5% mangler fordi min OCD-hjerne ved at der stadig findes støv der inde. Big smile

Tror faktisk det er det reneste det har været mens jeg har ejet det (er anden ejer). Smile

Min holdning var/er at det ikke var til at holde ud og se på med alt det snask. Så enten kunne jeg købe en ”ny” uden at prøve, eller også prøve gratis og spare nogle penge. Smile

Og sker det igen ved jeg hvad jeg skal gøre, og så tænker jeg at købe noget isoleringstape og forsegle det bedre selv. Thumbs Up
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu